Verzorger mvx sollicitatievragen

Meest gestelde sollicitatievragen

Sorteren: Relevantie|Populair|Datum
UZ Gent
Er werd een Verpleegkundige gevraagd...21 april 2016

Vind jij dat een hoofdverpleegkundige noodzakelijk is op dienst? Noemt 5 positieve punten bij jezelf en 3 negatieve. Casus: Patient ligt op de grond, heeft centraal infuus ontkoppeld- wat doe je?

2 antwoorden

zie je cursussen en praktijkervaring :-)

Trendelenbrug Arts verwittigen Geruststellen pt

ORPEA Groupe

Wat drijft u als verpleegkundige?

2 antwoorden

Ik ben geen verpleegkundige, omdat ik niet de voorwaarden had om te studeren of naar een goede universiteit te gaan, maar ik heb geleerd om te gaan met mensen op gezondheidsgebied, kennis te zoeken en mezelf te trainen om waarden toe te voegen aan het gebied. Ik heb gewoon een baan nodig om te laten zien waar ik waarde kan toevoegen. Minder

UZ Leuven

Stel een man valt neer op de parking, wat zou u doen?

1 antwoorden

Wat is protectieve isolatie en bronisolatie?

UZ Gent

Een reële patiëntencasus uitwerken.

1 antwoorden

Stap voor stap uitleggen wat te doen in deze situatie.

Albert Schweitzer ziekenhuis

Hoe ik dacht een waardevolle aanvulling te zijn voor de organisatie

1 antwoorden

Door mijn werkervaring in het Erasmus MC en door mijn motivatie om bij deze organisatie te werken denk ik dat ik met mijn enthousiasme en passie een waardevolle aanvulling ben in deze organisatie. Minder

AMSTA

Heeft u ervaring met kleinschalig wonen?

1 antwoorden

Ik heb deze vraag beantwoord met ja.

UZA

waarom kies je deze job? Wat verwacht je van de job? Wat denk je dat de job inhoudt?

allemaal beantwoord

AZ Sint-Jan Brugge-Oostende

Wat zal je doen bij extreme drukte, en het lukt niet meer?

1 antwoorden

Hulp vragen bij de collega's, en die ook aanvaarden.

UZ Leuven

Wat is een CVD-meting

1 antwoorden

Dat het een centrale veneuze drukmeting is waarbij de druk wordt gemeten waarmee het bloed het hart verlaat Minder

Jan Yperman Ziekenhuis

Hoe denk je een meerwaarde voor uw team te kunnen betekenen?

1 antwoorden

Door mij altijd goed in te zetten op het werk, vlot werken, feedback kunnen aanvaarden, open staan voor anderen hun mening of idee Minder

Weergave: 1 - 10 van 57 sollicitatievragen