Vergelijk Hays met Spencer Ogden BETA
Ontdek hoe werken bij Hays zich verhoudt tot werken bij Spencer Ogden door verschillende factoren op de werkplek met elkaar te vergelijken. Wanneer u werkgevers met elkaar vergelijkt op het gebied van reviews, salarissen, vacatures, voor- en nadelen bent u andere kandidaten een stap voor. Alle salarissen en reviews zijn gepost door werknemers van Hays en Spencer Ogden. Leer meer over elk bedrijf en solliciteer op vacatures bij u in de buurt.Werknemersbeoordelingen
- Spencer Ogden scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 7: Totaalbeoordeling, Carrièremogelijkheden, Vergoeding en arbeidsvoorwaarden, Balans werk/privé, Senior management, Directeur-goedkeuring en Positieve zakelijke vooruitzichten.
- Beide scoorden gelijk op gebieden met betrekking tot 2: Cultuur en waarden en Percentage aanbevelen aan een kennis.


Salarissen
Wat werknemers zeggen
- "Career progression" was de meest genoemde Pluspunten bij Hays.
- "Hard work" was de meest genoemde Pluspunten bij Spencer Ogden.
- "Long hours" was de meest genoemde Minpunten bij Hays.
- "Senior management" was de meest genoemde Minpunten bij Spencer Ogden.
Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Hays
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, Training, Waardering, Erkenning, Internationaal
Minpunten
Grote Organisatie, ICT kennis, afstanden,
Ik werk voltijd bij Spencer Ogden voor meer dan een jaar
Pluspunten
Locatie is soort van leuk.
Minpunten
Spencer Ogden heeft de schijn dat het een geweldige plek is om te werken maar wordt ALSJEBLIEFT niet voor de gek gehouden door de AstroTurf. Deze plek is toxisch. Allereerst, het verloop is absurd.... Ze proberen misschien te zeggen dat hoog verloop normaal is bij elk bedrijf. Geloof me, het gemiddelde van de industrie is niet te vergelijken met Spencer Odgen. Het kantoor is elke paar maanden gevuld met andere mensen. Het lijkt erop dat alle managers getraind zijn om hun personeel voor de gek te houden als ze met een zorg bij hen aankloppen, ze zullen proberen een 'oplossing' te vinden en veranderen misschien hun manieren of helpen voor een korte periode. Voordat je het weet, doen ze weer hetzelfde als voorheen. Ze houden je voor de gek met loze beloftes. Wanneer een consultant iets geweldigs heeft gedaan (bijvoorbeeld meer dan 50 taken binnen heeft gebracht) zullen ze het overdragen aan een team dat geen commissie ontvangt omdat ze niet zoveel commissie aan je willen betalen. Ze liegen in je gezicht en zeggen dat het andere team al langer die vaardigheden bezit. In plaats van met hun teams te praten of te vragen of ze kunnen helpen is het management geobsedeerd met het monitoren van gesprekstijden/telefoontjes en de KPI-tracker. In plaats van mensen in hun gezicht te vragen wat er aan de hand is, sturen ze passief agressieve e-mails om je te laten weten dat je iets verkeerd doet. Het hogere management is ongelooflijk reactief. Ze maken snelle beslissingen op weinig tot geen bewijs en vragen zich dan af waarom dingen niet zo gaan als ze hadden gepland. Het trainingsprogramma is overweldigend. De 'Academie' is een triest excuus voor training. Een doordacht begeleidingsprogramma zou effectiever zijn. Er was een heerlijke fase nadat de vorige leider was ontslagen. Iedereen had hoge verwachtingen voor het individueel dat het over zou nemen en we denken dat we werden verblind door opluchting van het vertrek van de voorganger. Ja, de nieuwe leider heeft een wat stabieler humeur, ook al toont hij flagrant favoritisme dat door al de andere consultants wordt gevoeld. Als je niet onmiddellijk presteert, wordt je onmiddellijk vergeten. Dit type behandeling is wat de consultanten met KWALITEIT wegjaagt.
Advies aan management
Stop met zo misleidend te zijn en je consultants zullen echt blijven. Investeer in meer training. Stop met deze vriendjespolitiek.