Vergelijk Juniper Networks met TOPdesk BETA

Vergelijk Juniper Networks en TOPdesk ten opzichte van elkaar op het gebied van werknemersbeoordelingen, vacatures, goedkeuring van de directeur, zakelijke vooruitzichten en meer.

Werknemersbeoordelingen

Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
3,7
(gebaseerd op 2201 reviews)
4,7
(gebaseerd op 153 reviews)
Carrière­mogelijkheden
3,4
4,4
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
3,9
4,1
Balans werk/privé
3,8
4,9
Senior management
3,1
4,5
Cultuur en waarden
3,7
4,8
Directeur-goedkeuring
Juniper Networks CEO Rami Rahim
79%Rami Rahim
TOPdesk CEO Wolter Smit
95%Wolter Smit
Percentage aanbevelen aan een kennis
73%
95%
Positieve zakelijke vooruitzichten
42%
89%

Salarissen

Salarissen voor vergelijkbare functies
Technical support-engineer7 Salarissen
€ 66.433/jaar
Lid technische staf4 Salarissen
€ 83.976/jaar
Sales Engineer2 Salarissen
€ 57.270/jaar
Technical support-engineer1 Salarissen
€ 3.219/mnd
Accountmanager4 Salarissen
€ 3.201/mnd
Junior Account Manager4 Salarissen
€ 2.451/mnd

Wat werknemers zeggen

Pluspunten
"Work life balance"(in 257 reviews)
"Work environment"(in 130 reviews)
"Work life balance"(in 16 reviews)
"Veel vrijheid"(in 14 reviews)
Minpunten
"Work life balance"(in 77 reviews)
"Upper management"(in 46 reviews)
"Door de"(in 7 reviews)
"De vrijheid"(in 6 reviews)
Uitgelichte beoordeling

Huidige werknemer - Consultant Engineer

Ik werk voltijd bij Juniper Networks voor 5 jaar

Pluspunten

Heel veel technische mensen in de ondersteuning en ook verbazend veel technische people die werken in de verkoop. Je zult zelden een Sales Engineer vinden zonder sterke technische achtergrond.... Sommige ontwikkelaars hebben een geweldige vaardigheid... Respect!

Minpunten

Er is een culturele verandering.... Misschien heeft het inhuren van mensen van andere verkoper hun slechte gewoontes teruggebracht. Een van de dingen die me het meest dwarszit, het gebrek aan... verantwoordelijkheid op het managementniveau, mensen die fouten maken moeten gestraft worden.. niet behouden!

Advies aan management

Verantwoordelijk moet streng worden toegepast! Senior management dat prutst, moet ontslagen worden!!!

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

Vrijheid die je zelden in een organisatie ziet Vertrouwen Verantwoordelijke en gezellige collega's Mogelijkheid tot ontwikkeling Open Minded Platte organisatiestructuur

Minpunten

Wellicht kunnen we af en toe wat strenger voor elkaar zijn :)

Advies aan management

De cultuur van TOPdesk is erg mooi, behoud deze cultuur bij de groei van de organisatie.

Vacatures (Job Postings)