Vergelijk ServiceNow met TOPdesk BETA

Ontdek hoe werken bij ServiceNow zich verhoudt tot werken bij TOPdesk door verschillende factoren op de werkplek met elkaar te vergelijken. Wanneer u werkgevers met elkaar vergelijkt op het gebied van reviews, salarissen, vacatures, voor- en nadelen bent u andere kandidaten een stap voor. Alle salarissen en reviews zijn gepost door werknemers van ServiceNow en TOPdesk. Leer meer over elk bedrijf en solliciteer op vacatures bij u in de buurt.
ServiceNow company icon

ServiceNow

TOPdesk company icon

TOPdesk

Werknemersbeoordelingen

  • ServiceNow scoorde hoger op het 1 gebied: Vergoeding en arbeids­voorwaarden.
  • TOPdesk scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 6: Totaalbeoordeling, Carrière­mogelijkheden, Balans werk/privé, Senior management, Cultuur en waarden en Percentage aanbevelen aan een kennis.
  • Beide scoorden gelijk op gebieden met betrekking tot 2: Directeur-goedkeuring en Positieve zakelijke vooruitzichten.
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,0
(gebaseerd op 960 reviews)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,8
(gebaseerd op 176 reviews)
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Totaalbeoordeling 0.8 hoger dan ServiceNow werknemers.
Carrière­mogelijkheden
Carrière­mogelijkheden
3,8
Carrière­mogelijkheden
4,3
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Carrière­mogelijkheden 0.5 hoger dan ServiceNow werknemers.
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
4,2
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
4,0
Balans werk/privé
Balans werk/privé
3,7
Balans werk/privé
4,9
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Balans werk/privé 1.2 hoger dan ServiceNow werknemers.
Senior management
Senior management
3,7
Senior management
4,5
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Senior management 0.8 hoger dan ServiceNow werknemers.
Cultuur en waarden
Cultuur en waarden
4,0
Cultuur en waarden
4,9
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Cultuur en waarden 0.9 hoger dan ServiceNow werknemers.
Directeur-goedkeuring
Directeur-goedkeuring
ServiceNow CEO Bill McDermott
98%
98%Bill McDermott
Directeur-goedkeuring
TOPdesk CEO Wolter Smit
98%
98%Wolter Smit
Percentage aanbevelen aan een kennis
Percentage aanbevelen aan een kennis
76%
Percentage aanbevelen aan een kennis
97%
Werknemers van TOPdesk beoordeelden hun Percentage aanbevelen aan een kennis 21% hoger dan werknemers van ServiceNow die van hen beoordeelden.
Positieve zakelijke vooruitzichten
Positieve zakelijke vooruitzichten
84%
Positieve zakelijke vooruitzichten
84%

Salarissen

TOPdesk heeft in totaal 26 meer ingediende salarissen dan ServiceNow.
Salarissen voor vergelijkbare functies
Salarissen voor vergelijkbare functies
Business Value Consultant1 Salarissen
€ 51.405/jaar
Technical Support Engineer4 Salarissen
€ 51.498/jaar
Accountmanager1 Salarissen
€ 54.537/jaar
Salarissen voor vergelijkbare functies
Consultant10 Salarissen
€ 2.876/mnd
Technical support-engineer1 Salarissen
€ 3.287/mnd
Accountmanager4 Salarissen
€ 3.269/mnd

Wat werknemers zeggen

  • "Work life balance" was de meest genoemde Pluspunten bij ServiceNow.
  • "Veel vrijheid" was de meest genoemde Pluspunten bij TOPdesk.
  • "Work life balance" was de meest genoemde Minpunten bij ServiceNow.
  • "De vrijheid" was de meest genoemde Minpunten bij TOPdesk.
Pluspunten
Pluspunten
"Work life balance"(in 62 reviews)
"Company is growing"(in 48 reviews)
Pluspunten
"Veel vrijheid"(in 17 reviews)
"Company culture"(in 15 reviews)
Minpunten
Minpunten
"Work life balance"(in 77 reviews)
"Middle management"(in 29 reviews)
Minpunten
"De vrijheid"(in 8 reviews)
"Geen minpunten"(in 7 reviews)
Uitgelichte beoordeling

Huidige werknemer - Senior Software Engineer

Ik werk voltijd bij ServiceNow voor meer dan een jaar

Pluspunten

Leerkansen Goede balans werk-privé Je komt in aanraking met de nieuwste technologieën.

Minpunten

Management kan dingen op een meer structurele manier aanpakken

Advies aan management

Ga door met het hoede werk en ga door met het innoveren van nieuwe producten

Huidige werknemer - Business Unit Director

Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 10 jaar

Pluspunten

Prettige collega's, open cultuur, succesvol bedrijf, veel vrijheid

Minpunten

Het salaris is gemiddeld te noemen

Advies aan management

Toon meer leiderschap

Vacatures (Job Postings)

ServiceNow heeft 1.394 meer open vacatures dan TOPdesk.