Vergelijk ServiceNow met TOPdesk BETA

Ontdek hoe werken bij ServiceNow zich verhoudt tot werken bij TOPdesk door verschillende factoren op de werkplek met elkaar te vergelijken. Wanneer u werkgevers met elkaar vergelijkt op het gebied van reviews, salarissen, vacatures, voor- en nadelen bent u andere kandidaten een stap voor. Alle salarissen en reviews zijn gepost door werknemers van ServiceNow en TOPdesk. Leer meer over elk bedrijf en solliciteer op vacatures bij u in de buurt.
ServiceNow company icon

ServiceNow

TOPdesk company icon

TOPdesk

Werknemersbeoordelingen

  • ServiceNow scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 7: Totaalbeoordeling, Carrière­mogelijkheden, Vergoeding en arbeids­voorwaarden, Senior management, Directeur-goedkeuring, Percentage aanbevelen aan een kennis en Positieve zakelijke vooruitzichten.
  • TOPdesk scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 2: Balans werk/privé en Cultuur en waarden.
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,5
(gebaseerd op 2367 reviews)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,4
(gebaseerd op 264 reviews)
Carrière­mogelijkheden
Carrière­mogelijkheden
4,3
Carrière­mogelijkheden
4,1
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
4,5
ServiceNow werknemers beoordeelden hun Vergoeding en arbeids­voorwaarden 0.9 hoger dan TOPdesk werknemers.
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
3,6
Balans werk/privé
Balans werk/privé
4,2
Balans werk/privé
4,8
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Balans werk/privé 0.6 hoger dan ServiceNow werknemers.
Senior management
Senior management
4,3
ServiceNow werknemers beoordeelden hun Senior management 0.3 hoger dan TOPdesk werknemers.
Senior management
4,0
Cultuur en waarden
Cultuur en waarden
4,5
Cultuur en waarden
4,7
Directeur-goedkeuring
Directeur-goedkeuring
ServiceNow CEO Bill McDermott
98%
98%Bill McDermott
Werknemers van ServiceNow beoordeelden hun Directeur-goedkeuring 7% hoger dan werknemers van TOPdesk die van hen beoordeelden.
Directeur-goedkeuring
TOPdesk CEO Wolter Smit
91%
91%Wolter Smit
Percentage aanbevelen aan een kennis
Percentage aanbevelen aan een kennis
91%
Werknemers van ServiceNow beoordeelden hun Percentage aanbevelen aan een kennis 4% hoger dan werknemers van TOPdesk die van hen beoordeelden.
Percentage aanbevelen aan een kennis
87%
Positieve zakelijke vooruitzichten
Positieve zakelijke vooruitzichten
92%
Werknemers van ServiceNow beoordeelden hun Positieve zakelijke vooruitzichten 13% hoger dan werknemers van TOPdesk die van hen beoordeelden.
Positieve zakelijke vooruitzichten
79%

Salarissen

TOPdesk heeft in totaal 97 meer ingediende salarissen dan ServiceNow.
Salarissen voor vergelijkbare functies
Salarissen voor vergelijkbare functies
Professional Services Consultant1 Salarissen
€ 97.120/jaar
Technical Support Engineer7 Salarissen
€ 55.008/jaar
Senior Support Account Manager4 Salarissen
€ 83.500/jaar
Salarissen voor vergelijkbare functies
Consultant29 Salarissen
€ 2.959/mnd
IT Consultant4 Salarissen
€ 2.964/mnd
Account Manager7 Salarissen
€ 3.005/mnd

Wat werknemers zeggen

  • "Work life balance" was de meest genoemde Pluspunten bij ServiceNow.
  • "Veel vrijheid" was de meest genoemde Pluspunten bij TOPdesk.
  • "Work life balance" was de meest genoemde Minpunten bij ServiceNow.
  • "De vrijheid" was de meest genoemde Minpunten bij TOPdesk.
Pluspunten
Pluspunten
"Work life balance"(in 161 reviews)
"Great culture"(in 92 reviews)
Pluspunten
"Veel vrijheid"(in 21 reviews)
"Company culture"(in 20 reviews)
Minpunten
Minpunten
"Work life balance"(in 126 reviews)
"Middle management"(in 44 reviews)
Minpunten
"De vrijheid"(in 8 reviews)
"Bij topdesk"(in 8 reviews)
Uitgelichte beoordeling

Huidige werknemer - Project Manager

Ik werk voltijd bij ServiceNow

Pluspunten

WFH stock options growth nice culture

Minpunten

I dont have any bad points to comment on

Advies aan management

keep doing what you are doing

"TOPdesk review"17 apr 2022

Voormalige werknemer - Sales Representative

Ik heb korter dan een jaar als deeltijd bij TOPdesk gewerkt

Pluspunten

Onwijs goede werksfeer, heel collegiaal en de werkdruk ligt gemiddeld.

Minpunten

Soms was het werk wat minder uitdagend, maar dat kwam mede door mijn beperkte rol als werkstudent.

Vacatures (Job Postings)

ServiceNow heeft 1.957 meer open vacatures dan TOPdesk.
Recente vacatures
Recente vacatures
ServiceNow bedrijfslogo2,020 Vacatures
Alle vacatures
15 dagen geleden
Vandaag
30+ dagen geleden
Recente vacatures
TOPdesk bedrijfslogo63 Vacatures
Alle vacatures
30+ dagen geleden
30+ dagen geleden
30+ dagen geleden
30+ dagen geleden