Vergelijk ServiceNow met TOPdesk BETA

Ontdek hoe werken bij ServiceNow zich verhoudt tot werken bij TOPdesk door verschillende factoren op de werkplek met elkaar te vergelijken. Wanneer u werkgevers met elkaar vergelijkt op het gebied van reviews, salarissen, vacatures, voor- en nadelen bent u andere kandidaten een stap voor. Alle salarissen en reviews zijn gepost door werknemers van ServiceNow en TOPdesk. Leer meer over elk bedrijf en solliciteer op vacatures bij u in de buurt.
ServiceNow company icon

ServiceNow

TOPdesk company icon

TOPdesk

Werknemersbeoordelingen

  • ServiceNow scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 5: Carrière­mogelijkheden, Vergoeding en arbeids­voorwaarden, Senior management, Directeur-goedkeuring en Positieve zakelijke vooruitzichten.
  • TOPdesk scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 3: Balans werk/privé, Cultuur en waarden en Percentage aanbevelen aan een kennis.
  • Beide scoorden gelijk op het 1 gebied: Totaalbeoordeling.
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,4
(gebaseerd op 1560 reviews)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,4
(gebaseerd op 226 reviews)
Carrière­mogelijkheden
Carrière­mogelijkheden
4,1
Carrière­mogelijkheden
4,0
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
4,4
ServiceNow werknemers beoordeelden hun Vergoeding en arbeids­voorwaarden 0.9 hoger dan TOPdesk werknemers.
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
3,5
Balans werk/privé
Balans werk/privé
4,0
Balans werk/privé
4,8
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Balans werk/privé 0.8 hoger dan ServiceNow werknemers.
Senior management
Senior management
4,2
Senior management
4,0
Cultuur en waarden
Cultuur en waarden
4,4
Cultuur en waarden
4,8
TOPdesk werknemers beoordeelden hun Cultuur en waarden 0.4 hoger dan ServiceNow werknemers.
Directeur-goedkeuring
Directeur-goedkeuring
ServiceNow CEO Bill McDermott
97%
97%Bill McDermott
Werknemers van ServiceNow beoordeelden hun Directeur-goedkeuring 3% hoger dan werknemers van TOPdesk die van hen beoordeelden.
Directeur-goedkeuring
TOPdesk CEO Wolter Smit
94%
94%Wolter Smit
Percentage aanbevelen aan een kennis
Percentage aanbevelen aan een kennis
89%
Percentage aanbevelen aan een kennis
92%
Werknemers van TOPdesk beoordeelden hun Percentage aanbevelen aan een kennis 3% hoger dan werknemers van ServiceNow die van hen beoordeelden.
Positieve zakelijke vooruitzichten
Positieve zakelijke vooruitzichten
91%
Werknemers van ServiceNow beoordeelden hun Positieve zakelijke vooruitzichten 14% hoger dan werknemers van TOPdesk die van hen beoordeelden.
Positieve zakelijke vooruitzichten
77%

Salarissen

TOPdesk heeft in totaal 72 meer ingediende salarissen dan ServiceNow.
Salarissen voor vergelijkbare functies
Salarissen voor vergelijkbare functies
Technical Support Engineer6 Salarissen
€ 53.050/jaar
Senior Software Engineer3 Salarissen
€ 64.313/jaar
Intern1 Salarissen
€ 12.786/jaar
Salarissen voor vergelijkbare functies
IT Consultant3 Salarissen
€ 3.035/mnd
Software Developer5 Salarissen
€ 12/uur
Accountmanager6 Salarissen
€ 3.518/mnd

Wat werknemers zeggen

  • "Work life balance" was de meest genoemde Pluspunten bij ServiceNow.
  • "Veel vrijheid" was de meest genoemde Pluspunten bij TOPdesk.
  • "Work life balance" was de meest genoemde Minpunten bij ServiceNow.
  • "De vrijheid" was de meest genoemde Minpunten bij TOPdesk.
Pluspunten
Pluspunten
"Work life balance"(in 76 reviews)
"Company is growing"(in 49 reviews)
Pluspunten
"Veel vrijheid"(in 18 reviews)
"Company culture"(in 18 reviews)
Minpunten
Minpunten
"Work life balance"(in 78 reviews)
"Middle management"(in 30 reviews)
Minpunten
"De vrijheid"(in 7 reviews)
"Geen minpunten"(in 7 reviews)
Uitgelichte beoordeling

Huidige werknemer - Senior Software Engineer

Ik werk voltijd bij ServiceNow voor meer dan een jaar

Pluspunten

Leerkansen Goede balans werk-privé Je komt in aanraking met de nieuwste technologieën.

Minpunten

Management kan dingen op een meer structurele manier aanpakken

Advies aan management

Ga door met het hoede werk en ga door met het innoveren van nieuwe producten

Huidige stagiair(e) - Anonieme stagiair(e)

Ik werk al langer dan een jaar als bij TOPdesk

Pluspunten

- vrolijk team - persoonlijke begeleiding - leerzaam - goede bedrijfscultuur - informatieve trainingen - geweldig kantoor met massage stoel, game room, dakterras, pool tafel, tafeltennistafel.

Minpunten

I.v.m. corona moesten we helaas veel thuiswerken. Hier kon TOPdesk natuurlijk niks aan doen.

Advies aan management

Geen advies hiervoor.

Vacatures (Job Postings)

ServiceNow heeft 1.994 meer open vacatures dan TOPdesk.