Vergelijk Zendesk met Datameer BETA

Ontdek hoe werken bij Zendesk zich verhoudt tot werken bij Datameer door verschillende factoren op de werkplek met elkaar te vergelijken. Wanneer u werkgevers met elkaar vergelijkt op het gebied van reviews, salarissen, vacatures, voor- en nadelen bent u andere kandidaten een stap voor. Alle salarissen en reviews zijn gepost door werknemers van Zendesk en Datameer. Leer meer over elk bedrijf en solliciteer op vacatures bij u in de buurt.
Zendesk company icon

Zendesk

Datameer company icon

Datameer

Werknemersbeoordelingen

  • Zendesk scoorde op gebieden hoger met betrekking tot 8: Totaalbeoordeling, Carrière­mogelijkheden, Vergoeding en arbeids­voorwaarden, Balans werk/privé, Senior management, Cultuur en waarden, Percentage aanbevelen aan een kennis en Positieve zakelijke vooruitzichten.
  • Datameer scoorde hoger op het 1 gebied: Directeur-goedkeuring.
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
4,4
(gebaseerd op 808 reviews)
Zendesk werknemers beoordeelden hun Totaalbeoordeling 0.5 hoger dan Datameer werknemers.
Algehele beoordeling
(alleen voltijd en deeltijd)
3,9
(gebaseerd op 118 reviews)
Carrière­mogelijkheden
Carrière­mogelijkheden
4,0
Zendesk werknemers beoordeelden hun Carrière­mogelijkheden 0.3 hoger dan Datameer werknemers.
Carrière­mogelijkheden
3,7
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
4,2
Vergoeding en arbeids­voorwaarden
4,1
Balans werk/privé
Balans werk/privé
4,4
Balans werk/privé
4,2
Senior management
Senior management
4,0
Senior management
3,8
Cultuur en waarden
Cultuur en waarden
4,5
Zendesk werknemers beoordeelden hun Cultuur en waarden 0.6 hoger dan Datameer werknemers.
Cultuur en waarden
3,9
Directeur-goedkeuring
Directeur-goedkeuring
Zendesk CEO Mikkel Svane
94%
94%Mikkel Svane
Directeur-goedkeuring
Datameer CEO George Shahid
96%
96%George Shahid
Percentage aanbevelen aan een kennis
Percentage aanbevelen aan een kennis
86%
Werknemers van Zendesk beoordeelden hun Percentage aanbevelen aan een kennis 7% hoger dan werknemers van Datameer die van hen beoordeelden.
Percentage aanbevelen aan een kennis
79%
Positieve zakelijke vooruitzichten
Positieve zakelijke vooruitzichten
88%
Werknemers van Zendesk beoordeelden hun Positieve zakelijke vooruitzichten 19% hoger dan werknemers van Datameer die van hen beoordeelden.
Positieve zakelijke vooruitzichten
69%

Salarissen

Zendesk en Datameer hebben beide in totaal 2 ingediende salarissen.
Salarissen voor vergelijkbare functies
Salarissen voor vergelijkbare functies
CSC1 Salarissen
€ 68.613/jaar
Sales Manager1 Salarissen
€ 75.857/jaar
Salarissen voor vergelijkbare functies
Sales Director1 Salarissen
€ 87.680/jaar

Wat werknemers zeggen

  • "Work life balance" was de meest genoemde Pluspunten bij Zendesk.
  • "Big data" was de meest genoemde Pluspunten bij Datameer.
  • Zendesk heeft 31 meer reviews dan Datameer die "Growing pains" noemde als een Minpunten.
Pluspunten
Pluspunten
"Work life balance"(in 108 reviews)
"Great culture"(in 54 reviews)
Pluspunten
"Big data"(in 16 reviews)
"Great people"(in 8 reviews)
Minpunten
Minpunten
"Growing pains"(in 38 reviews)
"No 401k matching"(in 18 reviews)
Minpunten
"Big data"(in 8 reviews)
"Growing pains"(in 7 reviews)
Uitgelichte beoordeling

Voormalige werknemer - Account Executive

Ik heb voltijd gewerkt bij Zendesk

Pluspunten

De mensen zijn de reden waarom het me zo beviel bij Zendesk. Iedereen hielp iedereen en wou groeien en beter worden. Ze hadden een ongelooflijk flexibel beleid voor betaald verlof, waardoor de balans... tussen werk en privéleven beter was dan bij eender welk ander bedrijf waar ik voor heb gewerkt. Mijn vrienden zeggen vaak 'Je vindt nooit een ander bedrijf zoals Zendesk' en ik denk dat ze gelijk hebben. Ik vond het leven daar vrij gemakkelijk. Ik werd uitgedaagd maar tegelijkertijd was het een gemakkelijk product om te begrijpen en te verkopen.

Minpunten

Hun doel als een organisatie is diensten te leveren aan ondernemingen. Helaas is hun focus nog steeds enorm transactioneel, daarom is Zendesk zo snel gegroeid. Deze transactionele basis is een enorm... nadeel voor het doel om diensten te leveren aan ondernemingen want veel mensen in het leiderschapsteam worden beïnvloed door mensen die in het bedrijf zijn opgegroeid en dus het proces aandrijven vanaf de grond. Bijna alle vertegenwoordigers spreken nog geregeld op het niveau van de beoefenaar en de gesprekken worden niet altijd gedreven door waarde. Volgens mij had Zendesk tot nu toe zoveel succes omdat het product geweldig is en gemakkelijk te gebruiken. Mijn doel daar was mijn verkoopcarrière vooruit te helpen en aan complexere en ondernemings-/strategiedeals te werken. Hoewel we wat geweldige ondernemingen als klant hebben, is de voetafdruk van die bedrijven nog steeds relatief klein. Zendesk richt zich niet op de resultaten die bedrijven willen bereiken door hun oplossing te kiezen en daarom worden verkopers steeds weer omlaag gedelegeerd naar contacten van lagere niveaus. Ik ging weg bij Zendeks omdat de cultuur enorm was veranderd. Het leiderschapsteam werd enorm politiek en er was duidelijke vriendjespolitiek gaande in de organisatie. Bovendien zijn er een paar mensen die de organisatie zowat leiden omwille van hun politieke banden en als je op hun tenen trapt, kan het je je baan en je reputatie kosten, wat betreurenswaardig is. Dit betekent dat je heel voorzichtig moet zijn wie je vertrouwt en welke informatie je deelt.

Advies aan management

Het leiderschapsteam voor de verkoop wordt gedreven door emoties en kliekjes. Dat wil zeggen dat als iemand hun traject in vraag stelt, die persoon wordt buitengewerkt. Het wil ook zeggen dat iemand... die niet bereid is aan politiek te doen met de juiste mensen niet wordt erkend en onzichtbare is en zich dus niet gewaardeerd voelt. Dus zelfs al haal je je quotum maar ben je aan de stille kant, is er minder kans dat je een promotie, goedkeuring of erkenning krijgt.

Vacatures (Job Postings)

Zendesk heeft 487 meer open vacatures dan Datameer.