Mijn ervaring - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Make Marketing Magic

4,0
8 nov 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

+ je kan erg veel leren en je eigen initiatief tonen. + het team is jong en ambitieus + we zijn met elkaar een hecht team, hier werken we aan d.m.v. coaching etc.

Minpunten

- akoestiek - geen kantine - geen douche of sportmogelijkheden in het gebouw

Ontdek andere reviews over Make Marketing Magic

5,0
10 jan 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

toegang tot leiderschap, flexibele uren

Minpunten

kantoorcultuur, vergaderovervloed, kalenders

5,0
26 jul 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Geweldige plek voor mensen met ambitie. Ondernemende energie en milieu. Echt hele fijne mensen om mee te werken. Mooie kansen om te groeien. Werk met veel verschillende klanten en mensen.

Minpunten

Niet de beste locatie met het openbaar vervoer, maar goed parkeren.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle