Pluspunten
Dit bedrijf is een goede plek om een carrière te beginnen, omdat ze bereid zijn om degenen die jong of nieuw zijn in de branche te verbeteren. Je collega's zullen je helpen, maar ze zitten in hetzelfde schuitje als jij, omdat het lijkt alsof je hier van elkaar moet leren. De producten die het bedrijf bouwt, zijn best gaaf.
Minpunten
Terex Draait als een overnamebedrijf en geeft boven alles om aandeelhouders en prijs. Het management is comfortabel en leidt dingen als een groep goede oude jongens die binnenkort met pensioen willen gaan en niet echt willen veranderen, ook al zeggen ze dat ze dat wel doen. Er is enorm veel potentieel bij dit bedrijf, maar hun cultuur van afstandelijk leiderschap is volledig disfunctioneel. Leiderschap lijkt niet te kunnen leiden, maar vertrouwt in plaats daarvan op iemand verderop in de keten om de zaken bij elkaar te houden. Een effectief trainingsprogramma, op alle niveaus, ontbreekt zeker. Het lijkt niet de moeite waard om gezelschap te blijven, ook al zijn er hier geweldige mensen.