Reviews voor 2Contact | Glassdoor.nl

Reviews van 2Contact

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 25 reviews gevonden

4.3
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
100%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
2Contact CEO Wendy Willaert
Wendy Willaert
15 Beoordelingen
  1. "agent"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Haarlem

    Ik heb deeltijd gewerkt bij 2Contact

    Pluspunten

    flexible tijden die je kan inplannen

    Minpunten

    weinig persoonlijke aandacht voor groei

    2Contact2017-12-13
  2. "De beste in telemarketing!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Contact Agent in Haarlem
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb deeltijdgewerkt bij 2Contact voor meer dan 2 jaar

    Pluspunten

    Leuke collega's Goede werk sfeer Elke drie maanden een feestje Training worden er echt gegeven om je beter te maken Doorgroei mogelijkheden Als je geen ervaring hebt, krijg je echt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen Verlof en vakantie makkelijk geregeld

    Minpunten

    Het salaris is niet super hoog Het werk moet je wel liggen Je zit vaak de hele dag in dezelfde stoel

    Advies aan management

    Blijf investeren in je agents en in het team verband. Zo blijf je mensen langer aan je binden. Dit was overigens al goed, toen ik er werkte.

    2Contact2017-06-08
  3. "Goede studentenbaan"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb deeltijd gewerkt bij 2Contact

    Pluspunten

    Goede en duidelijke structuur. Goed contact met de contact managers. Het is mogelijk je eigen uren in te delen, waardoor het een goede deeltijd baan is.

    Minpunten

    Salaris was matig. Het nadeel van een te gestructureerde organisatie is dat er soms het gevoel heerst dat werknemers als melkkoe worden gebruikt.

    Advies aan management

    Om de kwalitatief exceptionele agents te behouden zou het een idee zijn om bijzondere arbeidsvoorwaarden met betreffende agents af te spreken.

    2Contact2016-05-29
  4. "Leuke bijbaan maar te veel scholieren"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Call Agent 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb gewerkt bij 2Contact

    Pluspunten

    Flexibel bedrijf waar veel mogelijk is. Genoeg werk zodat er altijd werk is. Gezellig bedrijf met bijvoorbeeld feesten en borrels. Evaluaties zijn dik in orde je krijgt vaak de kans om op basis van je target een hoger salaris te krijgen.

    Minpunten

    Onprofessioneel werken door de iets te jeugdige werknemers. Weinig doorgroei mogelijkheden door de relatief lage doorstroom van senior medewerkers. Relatief laag salaris voor de targets die worden behaald. Te veel scholieren en soms geen leuke projecten. Weinig vrijheid als het gaat om de werkplek (geblokkeerd internet)

    Advies aan management

    Meer kwaliteit en strenger aan de poorten zijn. Veel medewerkers zijn meer bezig met scoren dan met kwaliteit leveren en een goed service leveren.

    2Contact2016-03-10
  5. "Leuke werksfeer"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij 2Contact

    Pluspunten

    Bij 2Contact heerst een leuke werksfeer. Lekker informeel. Daarnaast veel leuke projecten om op te bellen. Daarnaast als je wil doorgroeien, zijn daar genoeg mogelijkheden voor.

    Minpunten

    Ik kan niet echt minpunten bedenken.

    Advies aan management

    Vooral zo doorgaan

    2Contact2016-02-09
  6. "Flexibel bedrijf"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Call Agent in 's-Hertogenbosch
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij 2Contact voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Flexibele werktijden. Gezellige sfeer. Leuke collega's. Duidelijke Training. Goede begeleiding.

    Minpunten

    Training soms niet compleet. Onduidelijk waar je moet gaan zitten. uren toevoegen is lastig.

    Advies aan management

    Ga zo door, de begeleiding is goed. Soms zijn de training niet helemaal compleet en probeer 1 centrale training te geven. Nu zeggen veel CM'ers verschillende dingen die allemaal wel goed zijn maar voor beginnende agents is het lastig te onderscheiden welk advies waarbij hoort.

    2Contact2016-01-04
  7. "Super Job!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Contact Agent in Haarlem
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij 2Contact voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    De sfeer binnen het bedrijf en de mensen die je op werk spreekt, maakt het voor mij een fijne plek om te werken. Want als je enthousiast bent, ben je dat natuurlijk ook aan de telefoon! Het is ook fijn dat ze flexibel zijn binnen het bedrijf, zeker handig als je studeert (zoals ik).

    Minpunten

    Ik heb wel heel diep moeten graven om een minpunt te bedenken... Als ik toch een minpunt moet vermelden, dan zou ik zeggen dat de contact managers(sommige) erg verbaal kunnen zijn, waardoor ik het lastig kan vinden om mij op het verhaal van de respondent te focussen.

    Advies aan management

    Niet alleen positief naar de agents zijn als er gescoord wordt, ook als er niet gescoord wordt! :-)

    2Contact2015-09-21
  8. "Mijn eigen ervaring onder werktijd"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Contact Agent in Haarlem
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij 2Contact voor 2 jaar

    Pluspunten

    Het is een flexiebel , gezellig en goed bedrijf. Ze motiveren je om door te groeien en dat is altijd prettig.

    Minpunten

    De koffie is bijzonder slecht van smaak in vergelijking met andere koffie die je bijvoorbeeld thuis neemt.

    Advies aan management

    Gelieve een nieuwe koffieautomaat te kopen , dit zal leiden tot actievere werknemers en meer goed gehumeurdde werkneme

    2Contact2015-09-16
  9. "beoordeling 2 contact"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Callcentre Agent in Den Bosch, Noord-Brabant
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij 2Contact

    Pluspunten

    flexibel, je wordt goed opgeleid, je wordt altijd positief benaderd, er hangt een leuke positieve sfeer.

    Minpunten

    soms heel erg druk op de werkvloer en hoor je de klant moeilijk.

    2Contact2015-09-29
  10. "Werken bij 2contact"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Contact Agent in Haarlem
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij 2Contact voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Je kan je eigen rooster plannen en verder zijn ze heel flexibel met je uren verschuiven als je bijvoorbeeld op het laatste moment niet kan werken. Je wordt goed begeleid en opgeleid. Als iets niet lukt of niet goed gaat helpen ze je graag. Je hebt veel doorgroeimogelijkheden.

    Minpunten

    Je moet minimaal 12 uur per week werken, dus als je druk bent met je studie moet je ontslag nemen of kan je er niet werken. Er zijn veel regels, dat zou goed moeten zijn, maar er wordt te snel een fase gegeven, zonder dat je veel weet over de regels.

    2Contact2015-09-28
Er zijn 25 reviews gevonden