Reviews voor AT&T | Glassdoor.nl

Reviews voor AT&T

Laatst bijgewerkt 19 oktober 2018
18.555 reviews

Filter

Filter

VoltijdDeeltijd

3,4
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
AT&T Chairman and CEO Randall L. Stephenson
Randall L. Stephenson
8.819 beoordelingen

18.555 Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

  1. "Review"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij AT&T

    Pluspunten

    Veel vrijheid, dynamische omgeving, veel ontwikkel mogelijkheden, internationale setting.

    Minpunten

    Beperkte doorgroeimogelijkheden in Nederland, focus op low cost locaties.


  2. "Voordat SBC ze overnam..."

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Manager in Leidschendam
    Voormalige werknemer - Manager in Leidschendam
    Niet aanbevolen
    Geen mening over Directeur

    (Vertaald uit het Engels)

    Pluspunten

    Een internationaal bedrijf met toegewijde en klantgerichte werknemers, die het bedrijf tot een succes probeerden te maken ondanks gebrekkig hoger management.

    Minpunten

    *De 'driemaandelijkse contractverlengingen': de driemaandelijkse overhaaste reactie waarbij het personeelsbestand wordt ingedamd vanwege slechte resultaten. Ik begrijp dat er indien nodig moet worden bezuinigd, maar er zou een plan en visie moeten zijn, zodat het management weloverwogen beslissingen kan maken wat betreft het snijden in kosten en eventueel personeel. Hierdoor wordt het ook mogelijk mensen uitleg over hun ontslag te geven, omdat ze niet slechts tot het percentage pechvogels behoren.

    * Simpele en op cijfers gestoelde kijk op de wereld: één van de voormalige vice-voorzitters beschreef Europa als 'gewoon een andere staat' en ging daarmee compleet voorbij aan het feit dat AT&T niet bekend staat als een gevestigde massaproducent, maar als een hoogwaardig merk waarvan klanten meer verwachten dan een telefonische klantenservice.

    *gedwongen distributies

    Advies aan management

    Stop met het lezen van 'hoger management bladen' (ook wel bekend als dure adviezen, ook wel bekend als Dilbert) voor tips over hoe een bedrijf geleid moet worden en laat uzelf leiden door de mensen die werken met producten en klanten en door de klanten zelf. U moet vertrouwen kweken, zodat mensen hun mening durven geven zonder zich hierbij ongemakkelijk te voelen. Vertrouwen opbouwen is meer dan een bijeenkomst in het 'gemeentehuis' of 'hoger managementgesprekken'; dit kost tijd en moeite.

  3. Nuttig (25)

    "Horrible"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - IT Senior Manager in Houston, TX (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - IT Senior Manager in Houston, TX (Verenigde Staten)
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij AT&T (Langer dan 10 jaar)

    Pluspunten

    Decent benefits- that’s about it

    Minpunten

    HORRIBLE COMPANY! Constant layoffs! Management has also restricted Telecommuting. Employees used to be able to work from home all the time- now it is limited to
    4 times a month. Impossible to find workspace at corporate locations- everything is “drop in” and you need to haul all your stuff into the office daily. Long hours and absolutely NO WORK LIFE BALANCE. Management does not care that you have a life outside of “the Death Star”. Try to leave or work from home with a sick kid, and you get written up! And I am a high level IT professional.

    Advies aan management

    IT employees need the flexibility you once gave us. We have ZERO WORK LIFE BALANCE. Over time, the best and brightest WILL LEAVE ATT. My coworkers and I are all just marking time. Waiting for the surplus and package- at which time we will take our talents elsewhere. ATT will be left only with the employees on the right side of the bell curve who are nowhere approaching top
    Talent if they don’t change the culture DRASTICALLY TO BE MORE EMPLOYEE DRIVEN!


  4. Nuttig (1)

    "Life at AT&T"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales Representative in Rexburg, ID (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Sales Representative in Rexburg, ID (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij AT&T (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Good pay for a college job.

    Minpunten

    You get a bit of angry customers and have to make their life better.


  5. "Great first internship experience"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij AT&T

    Pluspunten

    Some actual work and cool interns, want to retain interns

    Minpunten

    Department is not very diverse, not always too much work to do and little direction


  6. "I love working for AT&T"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij AT&T

    Pluspunten

    They really care about you.

    Minpunten

    I can think of any.


  7. "good first job company"

    StarStarStarStarStar
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

    Ik heb een deeltijdbaan gehad bij AT&T

    Pluspunten

    experience with handling customer accounts and learning sales skills

    Minpunten

    many levels of hierarchy, but to be expected with such a large company

  8. Nuttig (1)

    "Stressful but it’s worth the pay and benifits"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Retail Store Manager in Centennial, CO (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Retail Store Manager in Centennial, CO (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij AT&T (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    Great pay. Great benifits. And you’re able to make your own culture. Now, cooperate can be stressful but what job isn’t? This job has tuition reimbursement, amazing health vision and dental, fantastic pay, and you don’t necessarily need a degree.

    Minpunten

    Cooperate can be stressful. AT&T is the kind of company that buys other companies yearly. With that in mind, the structure is sometimes not the best but the expectations on selling these priorities is an up most need.

    Advies aan management

    Look at the positives and take time for you. It’s easy to get wrapped up and live at work but you need keep work life balance.


  9. "Customer service"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij AT&T

    Pluspunten

    24 hours open lots of ot. Work from home

    Minpunten

    Angry customers, entitled long term customers

    Advies aan management

    None


  10. "Great Experience"

    StarStarStarStarStar
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

    Ik heb een deeltijdbaan gehad bij AT&T

    Pluspunten

    Talented team members and good company culture.

    Minpunten

    No cons to mention here.


18.555 van 19.510 reviews weergegeven
Filters opnieuw instellen