Reviews van ATS Euromaster

Bijgewerkt op Mar 30, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

8 van meer dan 71 reviews gevonden

3.1
48%
Aanbevelen bij een kennis
6%
Waardeert directeur
ATS Euromaster Managing Director Jerome Monsaingeon (no image)
Jerome Monsaingeon
19 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Euromaster

    Jan 21, 2021 - Leerling Monteur in Arnhem
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Leuk gezzelig bedrijf goede sfeer

    Minpunten

    Zijn minder onderhoud gaan doen

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 3.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Ze bestelen hun klanten

    Mar 30, 2021 - Filiaalmanager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Goedkoop onderhoud aan je eigen auto

    Minpunten

    Onder druk extra’s aan klanten verkopen die ze niet nodig hebben

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  3. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

    Huidige centrummanager

    May 8, 2019 - Centrummanager in Birmingham, Engeland, Engeland
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Andere managers staan altijd klaar om te helpen. Een goede pensioenregeling van Michelin.

    Minpunten

    Het hoger management is slecht in communiceren. Er heerst een beschuldigingscultuur als het centrum niet presteert, terwijl als je eigenlijk kijkt naar de hoeveelheid discontering op account-backend en de pure geldverspilling op hoger niveau, je moet concluderen dat ze de verkoopafdeling niet zouden moeten blijven pushen.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
  4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    acom

    Sep 28, 2018 - Anoniem in Merthyr Tydfil, Merthyr Tydfil, Wales, Wales
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Ik heb al 18 jaar voor dit bedrijf gewerkt. Ik heb al deze recensies gelezen en sommigen van jullie zijn zo negatief die we niet in dit bedrijf willen. We zijn niet zoals kwit-fit en dat zullen we nooit zijn. Onze kernwaarde is eerlijkheid. Dus als je wordt verteld dat je mensen moet oplichten, meld het dan. Ja, soms ben je druk en krijg je maar 15 minuten pauze maar hoevaak als het rustig is pak je wat koffie en wordt je niet gevraagd of je het depot wilt schoonmaken of iets anders. Onze vakanties zijn goed en als je ziek bent krijg je betaald hoeveel bedrijven doen dat. Ja we hebben problemen met de betaling die hetzelfde is in het hele bedrijf, maar hier wordt aan gewerkt. Ja we hebben problemen met de computers, maar hier wordt wederom aan gewerkt. Onze jongens in het hoofdkantoor zijn eerste klasse en geloof me na 18 jaar ken ik er een aantal. Ja, ik geloof dat managers moeten doorgroeien naar area managers zoals ik heb en begrijpt wat we doen en de manier waarop we werken, maar als je denkt dat dit alleen zo is bij ats open dan je ogen en kijk rond bij andere bedrijven en dan zie je in hoe het is. Als het zo slecht was zou ik mijn twee zonen hier niet hebben laten werken en ze houden ervan omdat we familie zijn en we voor elkaar zorgen. En altijd voor onze klanten zorgen. Wees eerlijk en je klanten zullen terugkomen ik heb al voor 18 jaar dezelfde klanten en ze komen nog steeds terug dus wat zegt dat over kwik-fit die het niet uitmaakt of je terugkomt of niet. Genoeg gezegd, we hebben een nieuw persoon aan de top en de toekomst ziet er positief uit en na 18 jaar kan ik het weten. We hebben gewoon de juiste mensen met de juiste instelling nodig en we hebben een goede toekomst tegemoet dus iedereen met die negatieve instelling ga alstjeblieft voor iemand anders werken.

    Minpunten

    Ik denk dat ik genoeg heb gezegd

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig
  5. 1.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Centre Ops Manager

    Jul 21, 2017 - BDM in Stockport, Engeland, Engeland
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Na een goede start bij dit bedrijf, het team te ontmoeten, het bedrijf te laten groeien, personeel te ontwikkelen en anderen te promoten ging het de verkeerde kant op.

    Minpunten

    Ernstig gebrek aan steun van het management. Geven geen zak om klanten. Sales teams proberen meer zaken door te drukken terwijl Operations het werk dat ze al hebben niet aan kan. Straffen die afhankelijk van de persoon worden vervormd. Te veel uren die niet betaald worden wanneer je weggaat. Luister niet naar het advies van de manager wanneer je dingen verandert. Kijk naar een spreadsheet en nummers en concludeer dat hun idee het zal oplossen. Veel te veel druk op al het personeel terwijl je je helemaal kapot rent voor een slecht salaris. Te veel procedures om je mee bezig te houden. Ik kan blijven doorgaan maar dit geeft je een idee. Eerlijkheid is zeker niet het sterke punt van dit bedrijf!!

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

    Reactie van ATS Euromaster

    Recruitment Coordinator

    We stellen het op prijs dat u de tijd neemt om uw opmerkingen achter te laten. Klantenservice vormt de kern van ATS Euromaster - we zijn van mening dat dit ons onderscheidt van onze concurrentie, dus we zijn teleurgesteld dat u zich zo voelt. We verwachten van al onze managers dat ze hun teamleden ondersteunen en luisteren naar en reageren op eventuele zorgen die ze hebben. Het is jammer dat u vindt dat uw ervaringen niet aan onze hoge normen voldeden. Op basis van feedback van medewerkers zijn nieuwe en transparante functieprofielen en salarisschalen geïntroduceerd. We zetten ons in voor de ontwikkeling van onze mensen en we zijn er trots op dat veel medewerkers hun carrièredoelen hebben bereikt door naar hogere functies binnen het bedrijf te verhuizen. Elizabeth

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  6. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    Ik vrees voor de toekomst!!!

    Jul 15, 2018 - Filiaalhouder in Birmingham, Engeland, Engeland
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Pensioen, mensen op filiaalniveau

    Minpunten

    Slecht management, geen leiderschap, verouderde computersystemen, geen frisse ideeën, onbereid om te luisteren naar mensen om filiaalniveau

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig
  7. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    Leid technologie

    Jul 19, 2014 - Hoofd Tech in Newton Abbot, England
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Dit is niet op mij van toepassing

    Minpunten

    Lees alsjeblieft mijn hele verklaring

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    3 personen vonden deze review nuttig
  8. 1.0
    Voormalige werknemer

    Vermijd Vermijd Vermijd

    Jun 25, 2018 - Klantenservice in Aston, Herefordshire, West Midlands, England
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Er is parkeerplek! De meeste mensen zijn aardig.

    Minpunten

    Management heeft geen idee. De schuld wordt in elkaars schoenen geschoven. Management pest mensen tot breekpunt. Voortdurende problemen met hetzelfde management en er wordt nooit iets aan gedaan.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    3 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van ATS Euromaster

    Recruitment Coordinator

    Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Het spijt me te horen dat uw ervaring met ATS Euromaster niet positief was.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
Weergave: 1 - 8 van 8 reviews in het Nederlands

Werkt u bij ATS Euromaster? Deel uw ervaringen

ATS Euromaster logo
of