Er wordt nu nog met AngularJS gewerkt. Als je geen ervaring hebt met frameworks is dit 100x beter dan niets, maar wat het framework zelf betreft is het wel sterk verouderd. Je leert wel de manier van denken aan, wat mijns inziens het belangrijkst is: andere talen als React, Angular en Vue zijn slechts syntax.
Daarnaast gebeurt alles in ServiceNow, dus leer je veel over dit specifieke platform, maar volg je in je reguliere werk geen nieuwe dingen die op de markt komen. Nu geloof ik persoonlijk dat ServiceNow nog heel lang blijft bestaan, maar dit is wel iets wat je in je achterhoofd moet houden.