Reviews voor Computer Futures Solutions | Glassdoor.nl

1. "Prima"

Voormalige werknemer - Associate Recruitment Consultant in Rotterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Computer Futures Solutions gewerkt

Pluspunten

- goede trainingen -goede begeleiding - sky is the limit

Minpunten

- Geen grote klanten waardoor intens veel cold calling nodig is om iets te bereiken

Advies aan management

Haal grote klanten binnen om te verdelen binnen het team of stop met de Rotterdam locatie

Computer Futures Solutions2019-02-23
  2. "Carrière, plezier en mensen helpen"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

Ik heb voltijd gewerkt bij Computer Futures Solutions

Pluspunten

- Je groeit op basis van resultaat, niet wie je kent. - Incentives genoeg.

Minpunten

- Je moet tegen de emotionele rollercoaster kunnen

Computer Futures Solutions2018-08-28

"Alleen maar focus op de korte termijn"

Voormalige werknemer - Recruitment Consultant in Rotterdam

Ik heb voltijdgewerkt bij Computer Futures Solutions voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

- Je kunt hier snel leren hoe je deals moet sluiten (no nonsense cultuur). - Je kunt hier snel rijk worden (op jonge leeftijd) - Je vindt hier vaak vlotte collega's tussen de 20 en 30

Minpunten

- Je kunt van hero to zero in 1 maand (je bent net zo goed als je laatste deal) - Mensen gaan over lijken om de beste te zijn (ultra competitief) - De klant wordt nauwelijks serieus genomen (zijn portomonnee wel)

Advies aan management

blijf mensen aantrekken die jong en enigzins naïef zijn, werp ze kruimels toe. Dan blijven de grootverdieners/aandeelhouders in Londen blij.

Computer Futures Solutions2018-08-15
  4. "Goede begeleiding, doorgroeimogelijkheden en een prettige cultuur"

Huidige werknemer - Sales Operations in Amsterdam
    Afkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij Computer Futures Solutions voor 3 jaar

Pluspunten

- ambitieuze organisatie met veel ruimte voor ontwikkeling - veel leuke activiteiten die worden ondernomen tijdens en buiten werktijd met oog op teambuilding - goede balans met thuis werken - goede begeleiding tijdens je loopbaan. Er wordt echt gekeken naar waar jij naartoe wilt en hoe CF jou daarin kan ondersteunen

Minpunten

Enige punt dat ik kan bedenken is dat het niveau van recruitment erg hoog ligt. Ik vind dit zelf geen minpunt, maar dit betekent wel dat je uit een bepaald soort hout gesneden dient te zijn om succesvol te zijn.

Advies aan management

Blijf focussen op de specifieke kwaliteiten van je eigen mensen. Verder, ga zo door.

Computer Futures Solutions2017-09-22
  5. "Goede leerschool, maar niet doen"

Support in Rotterdam
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb gewerkt bij Computer Futures Solutions voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Je krijgt veel verantwoordelijkheden, veel incentives en borrels, je bepaalt zelf de snelheid van je loopbaan.

Minpunten

De kernwaarden van het bedrijf woren niet toegepast naar het eigen personeel, managers kunnen niet coachen, niemand die er werkt is echt tevreden met zijn of haar baan, er wordt gedreigd of belachelijk gemaakt, dubbele agenda's, wanneer je niet boven gemiddeld presteert wordt je genegeerd, slechte communicatie, HR is niet te vertrouwen, slechte pensioenregeling en waarde van eigen personeel wordt niet gezien.

Advies aan management

Kernwaarden daadwerkelijk toepassen, luisteren naar de mensen die een klacht hebben in plaats van onderuit halen en stoppen met lucht verkopen.

Computer Futures Solutions2017-07-04

"Not for everyone"

Voormalige werknemer - Recruitment Consultant

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Computer Futures Solutions gewerkt

Pluspunten

-young, energetic environment -upward mobility/possibilities for growth within the company

Minpunten

-stress, competition, and fear used as motivational tactics -no care for candidates or clients, extremely transactional and unmindful -lack of sufficient training

Computer Futures Solutions2019-09-09

"Don't bother giving a notice of resignation because they won't pay you through it."

Voormalige werknemer - Client Relationship Manager in Austin, TX

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Computer Futures Solutions gewerkt

Pluspunten

Nice patio at the office

Minpunten

Best fit for first job out of college

Advies aan management

If an employee who is in good standing gives you the professional courtesy of providing a 2 week notice and you decide to not allow the employee to work through it, it's professional courtesy that you pay them through the 2 weeks. Accrued vacation pay shouldn't count towards this.

Computer Futures Solutions2019-08-27
  8. "3 months in and Im loving it!"

Huidige werknemer - Recruiter in New York, NY
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Computer Futures Solutions

Pluspunten

great training from the start, continuous training every week. Great work culture, work -life balance, coworkers are young and awesome! They really care about your growth and promotions are there if numbers are there

Minpunten

More office perks, food, better coffee machine!

Computer Futures Solutions2019-04-26
  9. "Trainee recruitment consultant"

Huidige werknemer - Trainee Recruitment COnsultant in Londen, Engeland

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Computer Futures Solutions

Pluspunten

Everyone’s open and helpful Offices are great Interview process went smoothly Great vision and values as a company Progression is there

Minpunten

Nothing to say as I’m new

Nothing

Computer Futures Solutions2019-02-28
  10. "One of the best training programs on the market"

Voormalige werknemer - Consultant in New York, NY

Ik voltijd gewerkt bij Computer Futures Solutions voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

- A robust training program to get you hitting the ground running quickly - Great support system around you - Fun team and environment - Uncapped earning potential with a decent commission structure

Minpunten

- A lot of your early success is dependent on what market you are put on - Tough to make a decent amount of money in your first year (regardless of how good of a salesperson you are) - Not all employees get treated the same - Lack of transparency from upper management - Office drama is fairly common - High turnover rates

Advies aan management

I loved working here for the most part and I'm forever grateful for the opportunity that SThree gave me. But after being in a couple different recruitment environments, I've found that opportunity plays a large part of how successful you are, and not everyone is afforded the same opportunity in the current structure. If you get put on a relatively untested market, you're going to do worse than someone on a "hot... market". It's not a terribly fair system, especially since most of the people who come in don't have any idea whether or not the market they are being put on is good or not. Most of the other negative points (lack of transparency, turnover, etc) are not uncommon in sales environments so those aren't even really big deals. I think for me personally I took exception to not everyone on the team being treated the same. Some employees get treated better than others, Overall though, between the training and the potential opportunity - it is incredibly possible to do well here although it's pretty common for people to do well here and then leave for something else.

Meer weergeven
    Computer Futures Solutions2018-10-31