Reviews voor Gerber Collision & Glass | Glassdoor.nl

Reviews voor Gerber Collision & Glass

Laatst bijgewerkt 15 april 2019
165 reviews

Filter

Filter


3,3
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
(geen afbeelding)
Brock Bulbuck
93 beoordelingen

Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

  1. "Fun and interesting!"

    StarStarStarStarStar
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer

    Pluspunten

    Always learning, making customers smile, kind bosses, nice pay with a lot of overtime opportunities, free counseling for work related issues, fun co-workers, activities to participate in, bosses listen and implement on their employees ideas.

    Minpunten

    Some customers are going to be hard to deal with but that comes with any job.

    Advies aan management

    Continue to be kind and understanding, it helps a lot not just having someone to listen to us but also because we understand that you care and want the best, thanks!


  2. "The hours are long, the work load is never ending"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Production Manager
    Huidige werknemer - Production Manager
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Gerber Collision & Glass (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Great benefits, decent pay, great training programs

    Minpunten

    All positions work open to close 7am - 6pm it is hard to get away for lunch. Very difficult to take time off due to the work load/ hostile manager.

    Advies aan management

    If a manager has had multiple complaints by employees at least relocate them. The store could thrive if given the right leader..

  3. Nuttig (1)

    "GNCS Cares"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Current Employee in Schaumburg, IL (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Current Employee in Schaumburg, IL (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik heb een voltijdbaan bij Gerber Collision & Glass (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    I am a 3 year employee to this organization .... and I have to say that I am very happy I made the switch from where I was working before .. it is nice to be at a place that listens to you and wants your feedback to ensure we handle our customers and live up to our brand promise : to WOW every customer and be the best! I hope to retire someday from GerberNCS as they are a company that cares. ....

    Minpunten

    All organizations have thing to work on to improve.. I like the fact that GerberNCS encourages feedback as they are always looking to improve.

    Advies aan management

    Keep striving and executing on the WOW operating way.


  4. "Great Place To Work"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Customer Service Representative in Schaumburg, IL (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Customer Service Representative in Schaumburg, IL (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Gerber Collision & Glass (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    Great training program and the Managers are career path focus and will help you achieve your goals....Incentives and constant celebrations for Birthday and Anniversary!!!

    Minpunten

    Not enough agents...a lot of calls but overtime available.


  5. "Worst company I have ever worked for"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Service Representative in Carrollton, TX (Verenigde Staten)
    Voormalige werknemer - Customer Service Representative in Carrollton, TX (Verenigde Staten)
    Niet aanbevolen
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Gerber Collision & Glass (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Customers were amazing and pay was good.

    Minpunten

    Mandatory 10 hour work day, hostile work environment, age discrimination, inappropriate behavior of management towards female employees. No training and I mean none.

    Advies aan management

    Corporate needs to follow up on employee complaints and quit covering up for poorly managed body shops.


  6. "Estimator"

    StarStarStarStarStar
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer

    Pluspunten

    Nice hours and nice people

    Minpunten

    Pay decrease once switched to commission

    Advies aan management

    Dropping employees pay will cost you hard workers


  7. "Best MSO to work for"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Estimator in Spokane, WA (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Estimator in Spokane, WA (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Gerber Collision & Glass (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Good pay, benefits and best work/life balance of any MSO.

    Minpunten

    None, they look after their employees, customers, mutual partners.

    Advies aan management

    Continue to keep focus on employee happiness, education, advancement etc.

  8. "Good"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - General Manager in Fayetteville, NC (Verenigde Staten)
    Voormalige werknemer - General Manager in Fayetteville, NC (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Gerber Collision & Glass (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Great company to work for

    Minpunten

    Had to meet your goals to hit commission


  9. "Yes"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Lead Painter in Apopka, FL (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Lead Painter in Apopka, FL (Verenigde Staten)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Gerber Collision & Glass (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    Great atmosphere, love the people I work with and it’s a Great company. Just made 3 yrs and looking towards many more to come.

    Minpunten

    My drive. Wish I would live closer to have a shorter drive


  10. Nuttig (1)

    "Estimator"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Estimator in Columbus, OH (Verenigde Staten)
    Huidige werknemer - Estimator in Columbus, OH (Verenigde Staten)
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Gerber Collision & Glass (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    None to speak of, really.

    Minpunten

    Nothing good to say. Procedures constantly changing and upper management is always adding more work for their underlings with no raises and no appreciation. We used to be salary, but went 100% commission with absolutely no minimum guarantee -- very easy to go broke fast. No advancement opportunities. High turnover. Lack of organization and support. Constant demands on time and patience. Long hours and expectation to work 6 days a week. AVOID THIS COMPANY.

    Advies aan management

    Become more employee centered. We are not slaves subject to your whims and whose only reason for working is to make upper management look good and give them a fat bottom-line while taking home almost nothing for themselves. Estimators should be SALARIED that way they can focus on quality customer service and quality repairs instead of trying to push everything out the door just to make a paltry paycheck. Lighten the work-load -- the auto industry is stressful enough without being so overwhelmed.