Pluspunten
sociaal bedrijf soms leuke collega's een mooi kantoor
Minpunten
Alles draait om billability en dus om klantenuren te maken. Het gaat alleen om geld en targets halen. De rest is bijzaak. De mens staat niet centraal. Naast de 40 uur die je werkt wordt er verwacht dat je veel extra doet in je eigen tijd t.b.v. ITDS zoals werken aan verschillende proposities en het (vaak verplicht) moeten bijwonen van maandvergaderingen, businessline vergaderingen en andere dergelijke vergaderingen in de avonduren. Deze worden niet vergoed en als je er vaker dan een keer niet bij kan zijn dan krijg je dit te horen. Dit heeft effect op onder andere de beoordelingen die halverwege en aan het einde van het jaar worden gedaan. Promoties worden meer o.b.v. vriendjespolitiek en werkjaren bepaald dan echte beoordelingen. Daarnaast worden er maar zoveel promoties gedaan in een ronde en komt de rest pas in de volgende ronde aan de beurt ook al wordt er op dezelfde manier gepresteerd. Verder is er weinig groei mogelijk in salaris zeker i.v.m. andere vergelijkbare bedrijven. De groei is tussen de 3-8%. Verder zijn de overige arbeidsvoorwaarden ook een stuk minder dan bij andere bedrijven en zijn er geen bonussen. Kortom ik zou het niet aanraden om hier te werken.