Reviews van Nedcon

Bijgewerkt op Sep 19, 2021

10 van meer dan 18 reviews gevonden

4.4

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
    Huidige freelancer

Prachtig bedrijf met mooie producten en unieke cultuur

Oct 24, 2018 - Anonieme freelancer

Pluspunten

- Medewerkers zijn betrokken, open en te allen tijde bereid om elkaar te helpen (korte lijnen). - Vanaf dag één voelde ik mij hier op mijn plek/ gemak. Er wordt hard gewerkt maar ook is er volop ruimte voor jubilea, personeelsfeestjes, borrels etc. - Onderdeel van grote en gezonde moeder (staalconcern voestalpine) - Heb je internationale ambitie? Ook dan is Nedcon een interessante partij. - Eigen innovatiecentrum waar een goed beeld van de producten te verkrijgen is. Tevens een mooie presentatieruimte voor klanten, sollicitanten etc. - Innovatiehub in eigen huis die volcontinu bezig is met stagiairs, afstudeerders en juiste begeleiding. Hier kan je als student of afstudeerder dus onwijs veel leren. - Catering in eigen beheer, in tegenstelling tot veel grote bedrijven met commerciële cateraars kun je hier relatief goedkoop en vers eten. De koffie staat de hele dag vers klaar.

Minpunten

Niet zozeer een minpunt maar eerder een uitdaging: door de enorme vraag naar onze producten van de afgelopen tijd, lopen de procedures en systemen nog niet altijd parallel aan de groei.

2. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Mooie werkgever

Sep 19, 2021 - Sr Manager - Sales in Doetinchem

Pluspunten

Team, mogelijkheden, arbeidsvoorwaarden, flexibiliteit, internationaal

Minpunten

Conservatief, ervaring, achterhoeks, Oostenrijkse holding, eilandjes

3. 5.0
    Huidige stagiair(e)

Meewerkstage bij NEDCON

Sep 12, 2018 - Anonieme stagiair(e)

Pluspunten

Er hangt een leuke sfeer binnen het bedrijf en de tijden zijn erg flexibel. Ook is er een goede begeleiding vanuit NEDCON voor zowel het meewerken in het bedrijf als aan schoolopdrachten.

Minpunten

ik heb geen minpunten ervaren

4. 4.0
    Huidige stagiair(e), minder dan 1 jaar

Afstuderen bij NEDCON

Sep 18, 2018 - Stagair Afstuderen HBO in Doetinchem

Pluspunten

- De medewerkers zijn heel open en willen je bij alle vragen helpen - Door het innovatiecentrum krijg je een goed beeld van wat voor soort producten er worden gemaakt en verkocht aan de klanten. - Door de innovatiehub heb je als stagiar een goede processbegeleiding en kom je veel in contact met medestudenten, zodat je met hen kan praten over dingen waar zij misschien ook tegenaan lopen.

Minpunten

- Doordat de productie in Tsjechië zit kun je hier niet zomaar heen om hier een beeld bij te vormen.

5. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Veel vrijheid in je functie.

Aug 24, 2018 - Anonieme werknemer in Doetinchem

Pluspunten

Fijne omgang met elkaar. Eigen initiatief wordt erg op prijs gesteld. Collega's zijn bereid elkaar te helpen. In elke functie echt de mogelijkheid om bij te dragen aan het succes van het bedrijf. Regelmatig keren oud-medewekers terug in dienst; dat zegt heel veel over deze werkgever. Veel ontwikkelingsmogelijkheden. Flexibele werktijden en thuis werken mogelijk.

Minpunten

Er is jaren nauwelijks nieuwe instroom van nieuwe medewerkers geweest terwijl de business hard doorgroeide. Er wordt met veel verschillende systemen gewerkt. Veel kennis zit nog in de hoofden van medewerkers en nog niet in gekoppelde systemen en procedures.

6. 5.0

Vanuit stage doorgegaan

Feb 28, 2018 - Engineer in Doetinchem

Pluspunten

Nedcon geeft je veel kansen tijdens je stage/afstuderen. Ze steken veel energie in het vinden van nieuwe, enthousiaste mensen die zich willen inzetten voor Nedcon. Zo ben ook ik hier vanuit mijn stage blijven hangen. Inmiddels als 2 jaar verder.

Minpunten

Voor mij persoonlijk: lange reistijd.

7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Mooie internationale uitdaging met impact!

Feb 14, 2018 - Anonieme werknemer in Doetinchem

Pluspunten

Professioneel bedrijf met eigen design productie en installatie van magazijnstellingen (racking voor Distributiecentra) Snel impact op internationale projecten, vanuit kleine projectteams dicht op de bal. Uitdagende projecten, site visits zijn goed mogelijk. Goede begeleiding, training op maat en mogelijkheden tot ontwikkeling. Fijne collega's. Hele positieve vooruitzichten.

Minpunten

Nedcon heeft veel tevreden klanten die steeds meer bestellen. Dus de orderportefeuille groeit sneller dan de instroom van skilled mensen.

8. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Goede werkcultuur

Feb 14, 2018 - C E O in Doetinchem

Pluspunten

Ik ben sinds sept 2017 bij Nedcon aan het werk. Wat een gaaf bedrijf, en zulke goede cultuurwaarden. Opvallend is hoe ontzettend veel mensen die ooit ergens anders zijn gaan werken weer terug komen. Een beter bewijs is er niet.

Minpunten

Het bedrijf groeit hard, en wat extra mensen zou wel op zijn plaats zijn zodat de het werk nog leuker wordt.

9. 4.0
    Huidige werknemer

Internationaal opereren vanuit de Achterhoek

Feb 27, 2018 -

Pluspunten

- Betrokken collega's, wat beloofd wordt komt ook voor elkaar, je staat er niet alleen voor. - Interessante werkgever (internationaal, dochter van groot staalconcern voestalpine) in de Achterhoek; soms op de fiets en soms met het vliegtuig naar het werk.

Minpunten

Kan ik zo even niet op komen?

10. 5.0

Fantastische werkgever – Informele en prettige werksfeer

Feb 8, 2018 - Anonieme werknemer in Doetinchem

Pluspunten

Veel uitdaging aangezien je kan werken aan wereldwijde projecten van toonaangevende merken. Er is volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, opleidingen en trainingen worden gestimuleerd. Informele en prettige werksfeer. Veel vrijheid en verantwoordelijkheden. Dagelijks kun je voordelig en vers eten in het bedrijfsrestaurant. Goede bedrijfsfeesten. Flexibele werktijden.

Minpunten

Kan geen minpunten bedenken met betrekking tot het werken bij NEDCON.

Weergave: 1 - 10 van 10 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Nedcon-werkzoekenden

Account Manager

Werkt u bij Nedcon? Deel uw ervaringen