Reviews van Nextview

Bijgewerkt op 17 apr 2020

4.9
Nextview Chief Executive Officer  Huub Waterval (no image)
Huub Waterval
  1. COVID-19
    Nuttig (1)

"Nextview"

Huidige werknemer - Senior Business Consultant in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij Nextview

Pluspunten

Grote verantwoordelijkheid en vrijheid, maar altijd met gezamenlijke drive om een succesvol project neer te zetten voor de klant. Zelfs in bijzondere corona thuiswerktijd blijft iedereen betrokken en is er veel uitdaging te vinden

Minpunten

Het duurt even voor je alle collega's hebt gesproken

May 14, 2020CEO

Hi Colleague, Thank you for this review! Just a month ago we were again awarded as "Great Place to Work", if there is one thing that stood out from the research that they did, it was that everybody said: "working with great colleagues". And indeed even in these covid-19 times we are thrilled to make a difference for our clients in how we deliver succes for them. I am glad to hear your positive words. Also for getting to know the company and various colleagues, we have come up with our "inspiring talks", so all new colleagues are now introduced to at least seven inspiring talks with colleagues across the company. We have learned that this lowers the barrier a lot for speaking to even more people in a much shorter period of time. As I am always the last person to talk to, I am also learning a lot what we can improve in the successful on-boarding. So we here you and if there are any more ideas that you think could help connecting you to more employees, please let me know! best regards, Huub

"Prestigieus bedrijf met goede opportunities"

Huidige werknemer - Salesforce Consultant in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Nextview

Pluspunten

Uitdagende projecten bij zowel grote als middelgrote klanten Veel kennis van Salesforce oplossingen Ondernemende en dynamische omgeving

Minpunten

Er is geen vaste structuur, wat voor sommige personen als lastig kan worden ervaren.

August 22, 2019CEO

Dag Collega, Dank voor je review en fijn dat je juist deze pluspunten benoemd, daar hebben we met elkaar hard voor gewerkt om dat voor elkaar te krijgen. De laatste jaren hebben we immers serieus veel geïnvesteerd in kennis ontwikkeling en we proberen uiteraard vol op alle nieuwe ontwikkelingen te blijven zitten. We zijn inderdaad nog klein genoeg om niet al te veel structuren te hoeven aanbrengen, ik ben van mening dat structuur vooral dienend moet zijn en niet leidend, dat is altijd het zoeken van de juiste balans. Maar laat mij gerust weten welke structuren als nuttig worden ervaren en/of die je nu mist, dan gaan we daar zeker kijken. En voor wat je advies, dat herken ik zeker, en daar wordt ook hard aan gewerkt. We hebben dit jaar onze Design Thinking en Business Consulting activiteiten samengevoegd en ook nieuwe collega's aangenomen op het snijvlak van Service Design / Technology Consulting / Digital Transformation. Deze expertise is key voor onze verdere ontwikkeling als bedrijf, dus wees er gerust op dat we hierin blijven investeren. De uitdaging blijft uiteraard de juiste / geschikte nieuwe collega's te vinden. met vriendelijke groeten, Huub

3. "In een kort tijdsbestek veel geleerd"

4.0
    Voormalige werknemer - Senior Salesforce Consultant in Amsterdam
    Geen mening over directeur

Ik voltijd gewerkt bij Nextview voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Het is mooi te zien hoe een snel groeiend bedrijf zich op verschillende fronten dient aan te passen. Hou je van een dynamisch bedrijf en wil je daar op korte termijn ontplooien, dan is het zeker een optie waar jij jouw tijd en energie in kan steken.

Minpunten

Indien je persoonlijk meer van de structuur en eenduidigheid bent, kan het misschien lastig zijn om je plaats binnen de organisatie te vinden.

August 22, 2019CEO

Dag voormalige collega, Dank je wel voor de moeite die je genomen hebt voor de review. En het is fijn om te lezen dat je veel geleerd hebt bij Nextview. We hebben de afgelopen jaren natuurlijk enorm veel veranderingen doorgemaakt, als je opmerkingen over structuur en eenduidigheid hiermee van doen hebben, dan kan ik die plaatsen. We hebben dit jaar natuurlijk juist de focus op Design Thinking & Salesforce Consulting gelegd en streven ernaar om iets meer een "oersaai en degelijk" bedrijf te worden, waarmee we willen zeggen: consistentie en rust in de strategie. Tot nu toe heeft dat zeer positieve uitwerkingen. Dank ook voor je advies. Uiteraard proberen we dit altijd en ben ik er zelf ook groot voorstander van om juist ook de feedback die we krijgen (van onze medewerker, klanten, salesforce,..) te gebruiken om ons continue te verbeteren. Ik weet niet hoe zwaar dit punt voor je gewogen heeft, maar als je vindt dat ik hier zelf of dat we als bedrijf zaken echt anders moeten doen, dan bel mij svp nog even, want dan wil ik het graag beter begrijpen. met vriendelijke groeten, Huub

4. "Innovatieve en fijne werkomgeving"

Voormalige werknemer - Big Data Engineer in Den Bosch, Noord-Brabant

Ik deeltijd gewerkt bij Nextview voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Innovatief bedrijf in technologie. Goede voorwaarden. Leuke klussen. Kleine hechte groep collega’s en faire behandeling vanuit management.

Minpunten

Groeiambities doen af aan de feeling van een kleine consultancy. Reisafstand is voor mij persoonlijk iets te ver geworden na verhuizing van het kantoor.

August 22, 2019CEO

Dag voormalige collega, Excuses voor de late reactie op jouw review. Wel fijn dat je nog de tijd genomen hebt om deze te plaatsen. Wij merken dat veel kandidaten het fijn vinden om ze te lezen. Inmiddels hebben we onze locatie strategie aangepast, met een locatie in Amsterdam en een in Eindoven. Daarmee zitten we dichter bij onze collega's en klanten dan één centrale locatie in Nederland. Beide locaties zijn goed bereikbaar met OV. De High Tech Campus in Eindhoven blijkt een heel fijne werkomgeving te zijn vanwege alle faciliteiten die daar aanwezig zijn. En in Amsterdam zitten we natuurlijk als sinds 2016, ook deze locatie wordt als zeer positief ervaren vanwege de ontwikkeling van het Amstel gebied, want een erg fijne plek aan het worden is. Dus mocht je nog eens langs willen komen en overwegen om jouw skills in te zetten voor Salesforce Einstein en/of Tableau, onze deuren staan nog steeds voor je open! met vriendelijke groeten, Huub

5. "Leuke collega's, gave projecten en een bedrijf met een visie."

Huidige werknemer - Senior SAP BI Consultant in Den Bosch, Noord-Brabant

Ik werk voltijd bij Nextview voor meer dan een jaar

Pluspunten

Het management van Nextview weet waar het heen wil met de organisatie en neemt de collega's hierin mee. Er is een plek voor iedereen met zijn of haar ambities. Het is hierbij altijd de mogelijkheid voor een open discussie over de weg die het bedrijf heeft ingeslagen. Er zijn geen verborgen agenda's, voor mijn gevoel gaat alles op een eerlijke manier. De dagelijkse werkzaamheden worden gevuld met gave, echt innovatieve projecten samen met leuke klanten. Waar mogelijk werken we met een team van onze eigen collega's aan de invulling daarvan. Ondanks dat Nextview een consultancy partij is, is er altijd ruimte voor zaken als hackatons en opleiding naast het werken van facturabele uren. Een goed voorbeeld hiervan is het speciale Nextview opleidingsprogramma bij Nyenrode. Een ander groot pluspunt is het 'Design Thinking Center'. Dit is niet alleen een kantoor, maar vooral ook een lokatie waar we samen met onze klanten tot creatieve oplossingen komen.

Minpunten

Door de snelle groei van de organisatie is het informeren van de collega's de laatste tijd wat achtergebleven. Het is belangrijk dat die trend niet doorzet. Daarnaast is het salaris is niet zo hoog als andere bij consultancy partijen.

August 22, 2019CEO

Dag Collega, Excuses voor de late reactie. Ik hoop dat je het nog steeds zo ervaart als dat je hier geschreven hebt. En dat we hebben laten zien dat we juist veel (meer) aandacht besteden aan het goed en transparant informeren van iedereen. Mocht je dit nog anders zien / of nog suggesties voor ons hebben, laat mij dat dan gerust weten. met vriendelijke groeten, Huub

6. "Innovatief bedrijf met veel ontwikkelmogelijkheden & leuke opdrachten"

Huidige werknemer - Consultant in 's-Hertogenbosch

Ik werk voltijd bij Nextview voor meer dan een jaar

Pluspunten

Innovatieve projecten bij leuke klanten op basis van design thinking die bijdragen aan een betere wereld. Bedrijf met enthousiaste collega's en groot ontwikkelpotentieel

Minpunten

Tot op heden geen minpunten

August 22, 2019CEO

Dag collega' Excuses voor de late reactie, ik hoop dat je nog steeds tevreden bent. En fijn dat je ervaart dat wij transparant communiceren, daar doen we erg onze best voor. met vriendelijke groeten, Huub

7. "Werk met ambitie en plezier"

Huidige werknemer - Senior Salesforce Consultant in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk deeltijd bij Nextview voor meer dan een jaar

Pluspunten

Het samenwerken met enthousiaste, sociale en gedreven collega's, die kwaliteit leveren bij elke implementatie die we uitvoeren. Er zijn doorgroei mogelijkheden om zowel op management of technisch gebied te ontwikkelen en expert te worden in Salesforce, trainer, design thinker of ontwikkelaar.

Minpunten

Als consultant werk je door heel Nederland of zelfs ook in het buitenland en kan de locatie of de klant je wel eens minder liggen.

February 28, 2018CEO

Beste Collega, Dank je wel voor je review. En leuk om te lezen dat je bij ons je ambitie kwijt kunt én plezier hebt. En inderdaad, het consultancy vak heeft ook zo z'n nadelen. Echter door onze groei zullen er steeds meer klanten en collega's bijkomen, waardoor we beter in staat zijn om een beter match te maken voor wat betreft reisafstanden. Het ligt ook in de planning om nieuwe vestigingen te gaan openen (kan ik hier nog niet verklappen, maar het is jou bekend), dus dit zal zeker een versnellende werking gaan hebben. En inderdaad door de snelle groei ontstaan kwaliteit issues, maar daar zitten we bovenop. Dit jaar hebben we daarom de lat hoger gelegd voor de recruitment profielen en zijn we een additioneel training programma gestart voor onze bestaande crew. Daarnaast zijn we alle basic hr en finance processen momenteel strakker aan het trekken aangezien deze door alle veranderingen niet meer passend waren bij onze huidige omvang. Het 'micro managen' herken ik zelf niet direct, daar mag je mij een keer meer over uitleggen, we willen juist alle verantwoordelijkheden zo laag mogelijk in de organisatie leggen, daar dit het voor iedereen veel prettiger werken maakt. Nogmaals dank voor je input! met vriendelijke groeten, Huub

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 7 reviews gevonden