Cover image for PDVSA

Reviews van PDVSA

Bijgewerkt op 28 feb. 2019

4 van meer dan 601 reviews gevonden

3,0
PDVSA President, CEO, and Director Rafael Ramírez Carreño (no image)
Rafael Ramírez Carreño

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5,0
    Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar

Wervoorbereider

3 jan. 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Kans om te ontplooien groot

Minpunten

Ik heb altijd met plezier gewerkt, geen min punten.

2. 1,0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Mijn mening

28 feb. 2019 - Buyer in Den Haag

Pluspunten

Pleasant colleagues, flexible working hours, Venezuela holidays often apply for the Dutch office.

Minpunten

Just to name a few: (mis)management, lack of vision, no growth, no incentivation programs, no salary increase or expectations, burocratic, Knowledge is not shared , little islands within the organisation, strange decision making (directed by Venezuela) Political, low salaries.

3. 2,0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

geen groeimogelijkheden en in hun eigen bubbel

29 jun. 2017 - Inkoper in Den Haag

Pluspunten

werksfeer tussen collega's, informeel, flexibele werktijden

Minpunten

geen stabiele salarisontwikkeling, geen doorgroeimogelijheden, geen beloning / erkenning voor goede inzet, onprofessionele management team. Mensen tellen niet.

4. 2,0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

BUREAUCRITSCH BEDRIJF

24 aug. 2015 - Inkoper in Den Haag

Pluspunten

Enkele punten dat het bedrijf beschikt: +Internationale bedrijfscultuur +Goede intercollegiale werksfeer +Goede plek om te leren over Olie en Gas industrie

Minpunten

Minder goede aspecten van het bedrijf: -Weinig tot gering groei mogelijkheden -Weinig aanzet tot groeit in competencies of vaardigheden -Bureaucratisch / politiek manier van handelen

Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands

Veelgestelde vragen over PDVSA-reviews

PDVSA heeft een algemene beoordeling van 3,0 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 601 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 38% van de werknemers zou werken bij PDVSA aanraden aan vrienden en 26% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van PDVSA hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 2,0 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij PDVSA. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 3% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 38% van de werknemers van PDVSA vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden PDVSA met een waarde van 2,7 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 2,7 voor cultuur en waarden en 3,0 voor loopbaanmogelijkheden.

Werkt u bij PDVSA? Deel uw ervaringen

PDVSA logo