Onrespectvol hoger management waar enkel geld telt.
Pluspunten
Leuke collega's omdat iedereen in hetzelfde schuitje zit
Minpunten
Giftige werksfeer dankzij de CEO dat minutieus bijhoudt wanneer je aankomt en vertrekt, maar dit vergeet als je overuren maakt. 0 respect voor de werknemers vanuit de CEO. Kijk naar het personeelsverloop onder deze CEO vergeleken met zijn vader en je weet genoeg. Als trouwe werknemers (en managers) met vele jaren dienst vertrekken uit onvrede, dan weet je genoeg. Het beste van de hele zaak? CEO doesn't care. Je bent daar gewoon een nummer, en dan nog. Als je had gedacht om carrière te maken of hoger loon te verkrijgen door goeie resultaten te halen, vergeet het maar. Verloren moeite. Mensen met tientallen jaren dienst hadden 0 euro opslag. Indexering is geen opslag, Bruno.