1,0
21 jan 2022
Toxische werkgever, leugens, kleine lettertjes (zelfs voor de werknemers),...
Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
Gent
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
-Als starter in de verkoop kan dit een eerste opportuniteit zijn. Je leert assertief in je schoenen te staan. Dat moet ook wel aangezien het management bestaat uit een bende 'bullies'. - Indien je moraalloos door het leven gaat kan je hier wel mooi geld verdienen.
Minpunten
- Ikzelf werd niet geviseerd maar enkele collega's werden lowkey gepest door het management. - Ze moedigen liegen en bedriegen aan om nieuwe klanten te sprokkelen - Je bent 100% vervangbaar en dat wordt open gecommuniceerd. - Van een opleiding is er geen sprake. Je leert een script en moet dit klakkeloos herhalen. - Je wordt aangemoedigd mensen angst in te boezemen om toch maar een extreem overpriced firewall door hun strot te rammen.