Reviews voor StudentsPlus | Glassdoor.nl

StudentsPlus Directeur Jeroen Zwiers
Jeroen Zwiers
  1. "Top"

Ik werk bij StudentsPlus

Pluspunten

Een fijn bijlesbureau met een handig online platform!

Minpunten

Ik heb geen minpunten te vermelden.

StudentsPlus2018-01-30

February 5, 2018HR-manager

Beste bijlesgever/freelancer, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je goede ervaringen hebt met het werken via ons. Ik hoop dat je met plezier bijles blijft geven. Mocht je ergens tegenaan lopen of anderszins met ons willen sparren, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen! Met vriendelijke groet, Namens StudentsPlus Sanne Velthuis HR-adviseur hrm@studentsplus.nl 070-2629430

2. "Goed begin voor bijlesgeven"

Voormalige freelancer - Anonieme freelancer

Ik heb gewerkt bij StudentsPlus

Pluspunten

Koppelt je snel aan leerlingen Bied veel leerlingen aan als je goede reviews krijgt

Minpunten

Weinig begeleiding om beter te worden Neemt meer dan helft van het uurtarief voor zichzelf

StudentsPlus2019-12-07
  3. "Goed platform voor beginnende bijlesdocenten"

Voormalige werknemer - Bijlesdocent/huiswerkbegeleider in Amsterdam

Ik deeltijd gewerkt bij StudentsPlus voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Goed geregeld, duidelijke afspraken. Een goede plek om te beginnen met bijles geven, maar je krijgt maar weinig betaald.

Minpunten

Per uur krijg je 10 euro betaald, maar StudentsPlus vangt zelf 5 euro.

StudentsPlus2019-10-06
  4. "Goed baan naast studie"

Voormalig contractwerker - Anonieme contractwerker

Ik heb gewerkt bij StudentsPlus

Pluspunten

Zelf tijd managen, zelf bepalen hoe je les geeft

Minpunten

Onduidelijk uitbetaal systeem, laag loon in vergelijking met de kosten voor de ouder

StudentsPlus2019-08-08
  5. "Bijlesgever"

Ik werk bij StudentsPlus

Pluspunten

Goed en snel contact mee te krijgen

Minpunten

Ik vind het inkomen van 11 euro per uur niet veel

StudentsPlus2019-02-10
  6. "Weinig uren"

Voormalige werknemer - Bijlesgever in Eindhoven

Ik deeltijd gewerkt bij StudentsPlus voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Vrij goed salaris, en zelf kunnen kiezen of dat je wel of geen bijles wil geven.

Minpunten

Alleen tijdens examen weken vragen mensen om bijles, niet daarbuiten.

StudentsPlus2019-02-06
  7. "Studentsplus review"

Ik werk bij StudentsPlus

Pluspunten

- Veel aanbod - snel geregeld -Vriendelijke klantenservice (helpen goed als je een vraag hebt) -Betalen netjes op tijd

Minpunten

- Het enige is dat er geen doorgroeimogelijkheden zijn in het salaris

StudentsPlus2018-06-13

June 19, 2018HR-manager

Beste bijlesgever/freelancer, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je het werken via ons, in het algemeen, positief ervaart. Ik zal je compliment voor de klantenservice aan hen doorgeven :-) Het klopt dat iedere bijlesgever bij StudentsPlus € 11,- per uur verdient (behalve als je aan twee kinderen tegelijk bijles geeft, dan is het uurloon wat hoger). Wellicht zullen we dit in de toekomst nog differentiëren op basis van ervaring of het type bijlesleerling maar op dit moment is dit nog niet aan de orde. Ik hoop dat je met veel plezier bijles bij ons blijft geven. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sanne Velthuis HR-adviseur hrm@studentsplus.nl 085-4000999

8. "Fijne werkgever"

Huidige werknemer - Bijlesgever in Rotterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als deeltijd bij StudentsPlus

Pluspunten

Reageren erg snel op emails met vragen. Je kunt zelf je bijlesuren inplannen met de leerlingen. Je kunt zelf bepalen hoeveel uur per week je bijles wilt geven, door veel of weinig leerlingen aan te nemen.

Minpunten

Soms een tijdje geen nieuwe leerlingen. Het is lastig feedback te krijgen van leerlingen, terwijl ik het wel fijn zou vinden om dat via studentsplus te ontvangen.

StudentsPlus2016-09-19

September 27, 2016HR-manager

Beste bijlesgever, Dank je wel voor je review. Ik ben blij om te horen dat je het, over het algemeen genomen, prettig vindt om via ons te werken. Flexibiliteit in de bijlessen en een snelle reactie op vragen zijn twee dingen die wij erg belangrijk vinden, dus het is fijn dat jij dit ook zo ervaart. Jouw punt over het krijgen van feedback zal worden doorgegeven aan de afdelingen die zich bezighouden met de contacten met klanten en bijlesgevers. Wij zien het belang van het doorgeven van feedback in en het is de bedoeling om hier in de nabije toekomst meer aandacht aan te besteden. Wij zullen ernaar streven om nog meer informatie te vergaren van klanten, zodat wij bijlesgevers een zo volledig mogelijk beeld kunnen geven van hun functioneren. Mocht je in de toekomst weer meer bijlesleerlingen via ons aangeboden willen krijgen, dan kun je altijd even contact opnemen. Wij zullen je dan een prioriteitsstatus geven in ons systeem, waarmee we jou als een van de eersten zullen benaderen voor een nieuwe leerling. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet, Namens StudentsPlus Sanne Velthuis HR-manager hrm@studentsplus.nl

9. "Bijlessen voor weinig salaris"

Bijlesgever in Utrecht
    Negatief vooruitzicht

Ik werk bij StudentsPlus

Pluspunten

Je hebt bij Studentsplus een flexibele baan, het werk is leuk en activerend en het begeleiden van leerlingen geeft je een voldaan gevoel en vele reflectiemomenten die je meemaakt.

Minpunten

Allereerst vind ik het erg jammer dat de begeleiding nogal marginaal is en het moeilijk is om uit je zelf een bijles te verzinnen, daarnaast vind ik het belachelijk dat het salaris wat je verdient, maar een klein gedeelte is van wat de ouder betaald, dit vind ik niet kunnen en lijkt erg op het uitbuiten van jonge studenten.

StudentsPlus2016-09-19

September 27, 2016HR-manager

Beste bijlesgever, Hartelijk dank voor je review. Het is fijn om te horen dat je voldoening haalt uit het werk dat je doet als bijlesgever bij StudentsPlus. Je geeft aan dat de begeleiding nogal marginaal is. Ik ben benieuwd wat je daarmee bedoelt en wat er volgens jou beter kan op dat gebied. Als je als bijlesgever tegen problemen aanloopt, dan kun je altijd contact opnemen met de medewerkers van het hoofdkantoor. Op het hoofdkantoor werkt een aantal mensen met een pedagogisch-didactische achtergrond en bovendien een aantal oud-bijlesgevers, die jou, wanneer je daarom vraagt, van advies op maat kunnen voorzien. Als je echter meer verwacht op dat gebied, dan hoor ik graag jouw suggesties. Het klopt dat er een verschil is tussen wat klanten aan StudentsPlus betalen (tussen de 15 en de 21 euro per uur) en wat StudentsPlus aan de bijlesgevers betaalt (10 euro per uur). Dit verschil wordt voor een deel gebruikt om de bemiddeling de bekostigen (zowel de daadwerkelijke matching, maar ook de klantenservice, de advisering aan bijlesgevers en de financiële afhandeling). Een ander deel wordt gebruikt voor innovatie, zodat onze service in de toekomst nog beter aansluit bij onze klanten en onze bijlesgevers. Ik hoop je hiermee van wat meer informatie te hebben voorzien. Mocht je nog vragen hebben of inhoudelijk op mijn reactie willen ingaan, neem dan vooral contact op via de onderstaande contactgegevens. Met vriendelijke groet, Namens StudentsPlus Sanne Velthuis HR-manager hrm@studentsplus.nl

10. "Achterlijke prijzin"

Voormalige freelancer - Docent in Leiden
    Niet aanbevolen
    Geen mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als bij StudentsPlus gewerkt

Pluspunten

Je wordt snel in contact gebracht met een bijles-leerling en kan hiermee aan de slag.

Minpunten

De leerling betaalt per uur 21 euro terwijl je als bijles gever maar 10 euro krijgt. Lokt toch uit om zonder SP door te gaan op een voordeliger tarief voor beide partijen.

StudentsPlus2016-09-17

September 27, 2016HR-manager

Beste oud-bijlesgever, Dank je wel voor je review. Onze snelheid van het koppelen van bijlesleerlingen aan bijlesgevers is een van de dingen waar we in onze bedrijfsvoering naar streven. Het is fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waar het verschil tussen onze prijzen voor klanten (tussen de 15 en de 21 euro per uur) en onze uitbetaling aan studenten (10 euro per uur) vandaan komt. Voor een deel gaat het verschil naar de medewerkers die deze snelle koppelingen mogelijk maken: de medewerkers op het hoofdkantoor verzorgen de matching, maar ook de klanten- en bijlesgeversservice en de financiële afhandeling. Een ander deel van het geld gaat naar innovatie, zodat onze bijlessen en onze dienstverlening blijven verbeteren. Ik hoop je hiermee wat duidelijkheid gegeven te hebben. Mocht je echter nog vragen hebben of op mijn reactie willen ingaan, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via onderstaande contactgegevens. Met vriendelijke groet, Namens StudentsPlus Sanne Velthuis HR-manager hrm@studentsplus.nl

Er zijn 15 reviews gevonden