1,0
14 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Niets, firma is een fiasco. Geen structuur. Veel werken voor geen geld en totaal geen respect! Shame on you!
Minpunten
Heel zwak management zoals velen hier hebben geschreven. Nachtwerk moest ik alles doen,.. nog nooit gezien... werkongevallen. Onderbetaald. . Manegement totaal afwezig. 1 raad: werk er niet.