Reviews van The Cigna Group
Bijgewerkt op 2 okt. 2023

5.295 van meer dan 6K reviews gevonden
- Populair
- Meest recent
- Hoogste beoordeling
- Laagste beoordeling
- 4,019 aug. 2023Customer Service RepresentativeHuidige werknemer, meer dan 1 jaarHartford, CT
Pluspunten
Great culture and most of my colleagues are wonderful. Working from home can be a benefit for many, flexible shifts, decent benefits, and supposed career growth. A good manager/supervisor is vitally important to how you feel about Cigna.
Minpunten
Low pay for a difficult, stressful, emotionally draining position. Not even an encyclopedia can handle all the information you are supposed to know. Supervisors are hard to reach for assistance, a good one can help you keep your sanity and make a world of difference in how your day is. But if you're lucky enough to get a crap supervisor who does nothing to get to know you or assist you can bring you down considerably. There are many, many questions you will have and the most common answer you will get is someone telling you to use Knowledge Exchange, or Cigna's internal Google. The problem with that it can take a long time to create a question that the AI will give an accurate answer to. That can be very inefficient, and even more difficult to do with a customer on the line continually asking questions or making it clear that it's taking too long. So even just providing the correct article to look up would help, but that is not how it's done, and with a manager who's too busy to ever get back to you, good luck. figuring things out. The rate of Band 1 employees getting promoted to better positions is extremely low. Hard to feel a lot of warmth for a job like this- they are always hiring for this position because it's a revolving door entry level position.
5 - 3,012 sep. 2023Senor ManagerHuidige werknemer, meer dan 10 jaarBloomfield, CT
Pluspunten
- Smart/talented people - Ability to learn new tools and systems, albeit too many systems - Competitive pay - Consistent bonus - Loyal people (old Cigna) - Comfortable if you are good at your role
Minpunten
- Too many systems - zero culture - every organization has its own rules - ESI and TCS taking over loyal Cigna people - Ill formed promotions - Poor Band 6/5 Management and too many Senior Directors who have no clue how to foster growth - Nepotism runs deep - esp IT Principal Community - No clear division between architecture and delivery - Lots of Architects who don't really understand architecture whatsoever.
4
Veelgestelde vragen over The Cigna Group-reviews
The Cigna Group heeft een algemene beoordeling van 3,6 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 5.847 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 63% van de werknemers zou werken bij The Cigna Group aanraden aan vrienden en 62% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -4% verslechterd.
Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van The Cigna Group hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3,5 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij The Cigna Group. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -2% verslechterd.
Op basis van Glassdoor-reviews zou 63% van de werknemers van The Cigna Group vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden The Cigna Group met een waarde van 3,6 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3,6 voor cultuur en waarden en 3,5 voor loopbaanmogelijkheden.