Cover image for Trengo

Actieve werkgever

Review toevoegen

Reviews van Trengo

Bijgewerkt op 7 feb. 2022

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
26 van meer dan 27 reviews gevonden
4,3
84% Aanbevelen bij een kennis

5 van meer dan 27 reviews gevonden

4,3

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Join if you're up for a challenge

7 feb. 2022 - Senior Content Marketer in Utrecht

Pluspunten

There's a great balance between ambition and high growth on one hand and a friendly, welcoming working culture on the other.

Minpunten

Not necessarily a con, but definitely challenging: lack of processes. If you join the team, you'll have to define what those processes look like yourself. You have to be a builder.

2. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

If you like to build --> Join!

14 jan. 2022 - Head of Demand Generation in Utrecht

Pluspunten

* Super friendly company culture where everybody truly wants to help you * Multi-cultural: we have employees from all over the world working in our Utrecht (NL) office which give a very international and diverse vibe * Lots of room for your ideas: if you want to get your hands dirty and if you have many ideas on how to create success and how to organize, then please join. We just raised 36M USD series A funding so the drive to grow is there! * You can create impact: communication lines are short, ambitions are high, you will see immediate results of your efforts * We have a really nice office in Utrecht: there aren't that many SaaS companies with its' HQ in the Netherlands and which are backed by investors. For me it really feels like a chance of a lifetime!

Minpunten

As we are growing so quickly, direction and processes aren't always as clear as you might want it to be. Pro: you can be part of defining these. Con: you are part of the process of getting this up and running which can sometimes feel chaotic and changes can happen quite often

3. Kom bij Trengo werken
    Meest recente vacatures
  4. 5,0

Great Team to work with!

9 mrt. 2021 - Office Manager in Utrecht

Pluspunten

Sterk groeiend bedrijf met een grote diversiteit in mensen die er werken. Werken op een prachtige plek in Utrecht, al lunchend op ons eigen dakterras zicht op deze prachtige stad.

Minpunten

Ik kan eerlijk gezegd geen nadelen bedenken

5. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Open, gezellige startup met internationale ambities

25 mei 2020 - Developer in Utrecht

Pluspunten

Trengo heeft een open en eerlijke sfeer, medewerkers worden gewaardeerd en input serieus meegenomen. Ontzettend leerzaam in een snel groeiende startup te mogen werken.

Minpunten

Bij een snel voornamelijk jong bedrijf werken is een bewuste keuze geweest. Kan mij voorstellen dat het voor de gemiddelde werknemer soms net iets te open en jong kan zijn.

4 personen vonden deze review nuttig
  6. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Droombedrijf om voor te werken

23 dec. 2019 - Growth Marketer in Utrecht

Pluspunten

Trengo is een top bedrijf om voor te werken! Vanaf de eerste dag ben je meteen onderdeel van een hecht team. Iedereen krijgt de ruimte voor eigen input wat vervolgens ook zeer gewaardeerd wordt door alle collega's. Je krijgt de vrijheid en ruimte om je te focussen op de activiteiten die je interesseren en waar je jezelf graag naartoe wilt ontwikkelen. In de pauze krijgen we een uitgebreide lunch en wordt er gevoetbald. Iedere vrijdag borrelen we samen en aan het einde van de maand blikken we uitgebreid terug op hoe de maand is verlopen. Er worden leuke uitjes georganiseerd en feestdagen gevierd. En er komt regelmatig een masseur langs. Alles is lekker startup en niet te corporate, iedere dag is weer genieten!

Minpunten

Tot zover heb ik nog geen minpunten ontdekt.

3 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 5 van 5 reviews in het Nederlands
</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Trengo-werkzoekenden

Werkt u bij Trengo? Deel uw ervaringen

Trengo logo

Reviews per functie

Foto's voor Trengo

+ Foto toevoegen
Trengo-foto van: Our awesome team!
Trengo-foto van: Our team meetings
Trengo-foto van: Getting some inspiration.
Trengo-foto van: Only the biggest smiles at Trengo
Trengo-foto van: Company meetings at the office
Trengo-foto van: Our hardworking Sales Team
Trengo-foto van: Our Team Brainstorms
Alle foto's weergeven

Geaffilieerde bedrijven

Trengo

Glassdoor heeft 27 reviews over Trengo die anoniem zijn geplaatst door werknemers van Trengo. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of Trengo bij u past.