1,0
6 mei 2020
Snelle personeelsverloop. Ze overleven Convid-19 niet of HEEL slecht.
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Veel talenten verlaten de organisatie , ze vragen nooit om feedback van ze, omdat ze het zelf ook weten. De reviews hieronder en al die thumbs up bevestigen het al.
Minpunten
Hier wil niet werken, het ging toch al niet goed met ze en nu voelen de teams de politieke spelletjes. Het is een broedplaats voor jonge studenten/ net afgestudeerde types. Moet je maar eens opletten hoe vaak je je eigen manager zult ontmoeten (gewoon niet). Bijna iedereen die ze verlaat heeft niets positiefs te vertellen en zou er ook nooit meer in de toekomst willen werken. Snelle personeelsverloop. Geen promotiecycles, Magere arbeidsvoorwaarden.