Terrible management, but usually great staff - werkgeversreview Anonieme werknemer bij 1stAveMachine

1,0
22 okt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

They usually manage to bring together a great group of talented freelancers, etc. Represent incredibly talented directors. Beautiful space.

Minpunten

Management is the worst - cheap, fickle, irresponsible, blame-pushing, no regard for employee happiness. NO HEALTH INSURANCE. Long hours.

Ontdek andere reviews over 1stAveMachine

5,0
4 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Friendly manager and creative vibes

Minpunten

Longer hours are a thing

4,0
5 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very nice approachable people, beautiful work culture

Minpunten

They pay less to remote workers, obviously... but low for the size of the company and Mexico City

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle