Thank god I no longer work there. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ABC-CLIO

1,0
12 feb 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There are some smart people who work there.

Minpunten

The president and her "executives" are a bunch of buffoons. Pay is pathetic. No room for growth or advancement.

Ontdek andere reviews over ABC-CLIO

5,0
17 jul 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It was a good work environment.

Minpunten

I can't think of any negatives.

3,0
4 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people and wonderful products

Minpunten

not many. everyone was really nice and supportive

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle