5,0
21 mei 2015
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Benefits, vacation, personal time, best of everything. Got to love it there.
Minpunten
Absolutely nothing wrong with working there except the air conditioning is too cold and the heat is to high.