Pluspunten
1. Het bedrijf heeft een groot aantal projecten vanwege de lagere prijs (lagere prijs vanwege het gebrek aan technologische ontwikkeling binnen de organisatie).
Minpunten
1. Geen gedefinieerd proces om te werken. 2. De gehandhaafde werkuren zijn het ergst (tijdens mijn dienstverband heb ik mensen bijna 18-20 uur per dag zien werken zonder extra voordelen. Zelfs ik heb meer dan 16 uur per dag gewerkt voor bijna een maand zonder verlof/uitkering voor ergotherapeuten). 3. Geen eigen verantwoordelijkheid voor het werk. Iedereen geeft elkaar de schuld. En uiteindelijk geeft niemand om de productie (Mind-Voice stop alsjeblieft met de productie.) 4. Zelfs als je geen werk hebt, word je gevraagd om nachtdiensten te draaien, die geen enkele zin hebben. 5. Er wordt slecht eten geserveerd (2 jaar heb ik het eten geproefd). Of je krijgt een maagzweer of een maagprobleem, als je het eten in de kantine eet. 6. Slechtste management, dat helemaal niets geeft om de gezondheid van zijn werknemers. 7. Geen groei in de organisatie. 8. Ze hebben een zogenaamde bloederige ethiek, maar die zullen ze niet volgen. Als je iemand van het managementteam vertrouwt, dan kom je er bedrogen uit. 9. Tenslotte, als je een gezin hebt, vergeet die dan alsjeblieft. "Ongeacht natuurrampen/publieke kwesties, het maakt niet uit wat, je wordt gevraagd om naar kantoor te komen om te werken (24/6).