5,0
19 okt 2024
Huidige werknemer, meer dan 8 jaar
Riyad
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
I was very happy to work for Alstom on multiple projects. The company gives you flexibility to follow your owns systems and methods.
Minpunten
- no real development plan for personell - hr performance is very poor