4,0
15 okt 2015
Anonieme werknemer
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
we have an excellent flexible schedule and most of the people you work with are awesome
Minpunten
the pay sucks. it is one of the higher paying if not the highest in san diego but it still isnt easy to live off of.