Great company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ARRAY

4,0
4 okt 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ability to make decisions quickly, smart people

Minpunten

Can't think of any cons

Ontdek andere reviews over ARRAY

4,0
13 dec 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great benefits and 401k/stock options

Minpunten

Long hours and off shift work

1,0
4 feb 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay. Great office space. Ability to contribute and have those contributions recognized.

Minpunten

Oh boy. Should be titled DISARRAY. Principal is either clueless to or turns a blind eye to the harm done by the top executive. That exec. doesn't micromanage, they subatomic particle-manage to the most ludicrous degree. So many talented, miserable people on staff (who tried to warn me when I came aboard). High turnover is unsurprising.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle