I had a good time but it could have been better. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ASDA

4,0
19 jan 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

staff are very supporting and if you feel you need help then they are helpful also, it is enjoyable to work as a team

Minpunten

Sometimes it was hard to get good feedback from management and often I had to rely on other members of staff

Ontdek andere reviews over ASDA

5,0
12 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good working conditions Good customers

Minpunten

Unclog the damn toilet better

5,0
6 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

All good no cons very healthy environment

Minpunten

No cons all members are supporting

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle