3,0
21 mei 2019
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Geweldige mensen en het loon is goed
Minpunten
Vriendjespolitiek, het management is slecht, de uren die nodig zijn om te werken zijn onredelijk. Zo blij dat ik verder ben gegaan