Nice place to work, good place to grow - werkgeversreview Anonieme werknemer bij AUG Signals

5,0
31 okt 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very nice working environment! I enjoy working in AUG with so many nice co-workers and supervisors. The most important thing is, you can learn a lot. You are not limited to the small tasks given to you. You can be exposed to a wide area that you are interested in and explore with the help of supervisors and co-workers.

Minpunten

I need to think about it ......

Ontdek andere reviews over AUG Signals

5,0
12 aug 2025
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexibility provided from supervisors, good team culture

Minpunten

Difficult location to commute to

2,0
26 mei 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Chill job, nice team to work with

Minpunten

Lower than average pay, boring projects

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle