Pluspunten
- Goede compensatie - Goed reisbeleid - je hebt de flexibiliteit over waar te verblijven en nauwkeurige controle over uitgaven is maar bij een paar managers. Alle anderen zijn relaxed. -SVP en MD zijn recentelijk veranderd -hij lijkt te door te hebben meer progressieve communicatiestrategieën en culturen te implementeren dan de vorige. -Het product is zo goed, het duwt het bedrijf dag na dag vooruit.
Minpunten
-Vreselijke bedrijfscultuur - klant staat centraal. Ten minste, dat wordt keer op keer door gecommuniceerd. Het zou fijn zijn als er voor de werknemers word gezorgd. EMEA is berucht om haar praktijken tegen werknemers. Slechtpresterende werknemers worden simpelweg overgeplaatst naar andere, vaak associate-director rollen. - Je wordt niet verteld wat je rechten zijn of welke bedrijfsovereenkomsten je kunt claimen. Het lijkt alsof je meer uit het bedrijf kunt halen door te leren van de fouten van anderen, zodat je weet wat je moet vermijden of waar je misschien recht op hebt. - Geen sociale interacties - alleen sinds kort is het een ding geworden om sociaal te drinken. Er zijn geen faciliteiten voor werknemers waar mensen aangemoedigd worden om rond te hangen, op de biljartafel na. -Voelt als een zakelijke ratrace, geleid door wat senior hr managers die mensen tegen elkaar ophitsen achter gesloten deuren. -Vreselijke sfeer in het kantoor - Sinds de relocatie bekend werd gemaakt, is de werkdruk verlaagd naar nul, en niemand is echt aan het werk. Ik dacht niet dat het mogelijk was voor dit kantoor om nog leger en stiller te kunnen zijn. -Grootste bezwaar - het is aan een paar individuen om beslissingen te nemen voor een heel bedrijf. Het maakt niet uit hoe goed je project is, als je niet diep in de politiek zit kun je het vergeten. Je manager zal waarschijnlijk ook te bang zijn om iets door te drukken.