Not a good F&B place to work at - werkgeversreview Cashier/Barista bij All Things Delicious

1,0
16 mei 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good colleague nice manager staff meal made a new friend

Minpunten

horrible and rude boss low pay minimal rest time understaffed did not pay on time BUT THE TURNING POINT WAS HAVING TO DEAL WITH A RUDE BOSS.

Ontdek andere reviews over All Things Delicious

4,0
11 okt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Friendly co workers, nice environment

Minpunten

Vigilant company. But otherwise all is good

4,0
8 jul 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nice colleagues Basic pay for part timers not bad Able to bring leftover pastries back

Minpunten

Can often be understaffed sometimes

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle