Good place to train for tech jobs - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Amazon Robotics

5,0
24 jan 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay. They treat you well. Benefits are amazing.

Minpunten

Long hours. Poor management. Break rooms are overcrowded.

Ontdek andere reviews over Amazon Robotics

5,0
21 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good place and innovative hub

Minpunten

Big space and hard to connect with all in short intern time

4,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexible schedule with good pay. Personally, my management is really good. Facility is good.

Minpunten

As a contractor I don’t receive benefits and I’m constantly desk hopping. Hectic job with a lot of competing priorities.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle