Decent place to work - werkgeversreview Shipping and Receiving bij Amazon Robotics

3,0
20 jul 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Being part of Amazon, it's a big company with a lot of corporate benefits.

Minpunten

Not much room for growth.

Ontdek andere reviews over Amazon Robotics

5,0
21 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good place and innovative hub

Minpunten

Big space and hard to connect with all in short intern time

4,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexible schedule with good pay. Personally, my management is really good. Facility is good.

Minpunten

As a contractor I don’t receive benefits and I’m constantly desk hopping. Hectic job with a lot of competing priorities.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle