Pluspunten
- Geweldige mensen, erg behulpzaam, zeer professioneel, komen elke dag opdagen en proberen hun best te doen. - Goede softwarestack
Minpunten
- Minder salaris voor meer werk - Werk-privébalans op papier, maar dat is verre van waar - Hoger management is echt slecht, het enige wat ze interesseert is winst. - Laat je niet misleiden door de wekelijkse e-mails van CEO's die beweren dat ze het goed doen voor hun werknemers, dat ze een goede werk-privébalans willen, dat ze willen dat mensen hun vaardigheden verbeteren, MAAR het staat allemaal op papier. - Er zitten nu zoveel Indiërs in het hogere management, dus werk-privébalans is het laatste waar ze zich druk om maken (ik ben een Indiër, heb in India gewerkt en werk nu in Canada), dus ze zullen dezelfde werkkultuur introduceren als die we in de meeste bedrijfskantoren in India hebben.