Niet zo geweldig als het graag denkt, ik heb er toch van genoten - werkgeversreview Aannemer bij Anaplan

3,0
16 dec 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Over het algemeen geweldige mensen, hoewel sommige old-schoolers onhandig en onverwelkomend kunnen zijn. - Was in de gouden tijd van pre-IPO, het aanbod aan eten was geweldig en altijd heel georganiseerd. Post-IPO veranderde dit dramatisch ten kwade - wat goed is, want het was soms overdreven, maar stop dan met het verkopen van jezelf als een plaats met al deze voordelen. -Betrouwbaar met uw eigen werklast, geen helikopterbeheer. - Het product is echt interessant en zeker een game-wisselaar, er valt veel te leren en te begrijpen wat ik bevredigend vond (hoewel moeilijk). - Enkele echt benaderbare managers in mijn eigen ervaring die aan mijn kant stonden en waardering hadden voor wat ik deed, hoewel ik me ervan bewust ben dat dit niet voor iedereen het geval is.

Minpunten

- Super over complexe processen, die nergens op slaan en die niemand in twijfel trekt. Het lijkt erop dat sommige hiervan 10 jaar geleden zijn geschreven toen het bedrijf met 5 mensen in een schuur in Yorkshire was, en sindsdien niet zijn veranderd. - Soms heeft u te veel aan uw apparaten overgelaten, omdat u eeuwen wacht op goedkeuringen en feedback (en vanwege de manier waarop het is gestructureerd, kunt u er niet mee wegkomen dat u deze niet krijgt). - Sluipende amerikanisering / glans van dingen over de hele wereld, die niet zo goed gaat op andere locaties. Zie Franks slappe kanaal als voorbeeld

Ontdek andere reviews over Anaplan

5,0
25 mei 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good benefits Strong leadership Good clients

Minpunten

Lack of AI strategy and direction

1
avatar
Reactie van Anaplan
3w
Thanks so much for highlighting our strong leadership, benefits, and client partnerships! We also appreciate your candid feedback regarding our AI strategy; as we continue to advance our platform, ensuring our internal teams have absolute clarity on our product roadmap and strategic direction is a top priority. Thank you for your dedication to making Anaplan an exceptional place to work.
2,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

One thing I genuinely appreciated was that the C-suite seemed invested in keeping everyone in the loop. The monthly town halls felt like more than just a formality and gave you a real sense of where the company was headed. When you had a good stretch, people noticed. The company feels like it has real momentum and on a macro level.

Minpunten

Leadership was inconsistent in my experience and seemed to depend heavily on which manager you ended up with. It often felt like luck of the draw. I personally found the planning process to be more reactive than strategic, with urgency only kicking in once results were already suffering rather than getting ahead of it. The workplace culture also had a gossip element that I found draining over time. My biggest frustration was around performance recognition. I observed situations where reported numbers didn't seem to reflect reality, yet the consequences appeared minimal at best. I would have liked to see more transparency and accountability around how top performers were identified and rewarded, because in my experience the current approach didn't always feel equitable to those who were playing by the rules.

1
avatar
Reactie van Anaplan
3w
We appreciate you sharing such a detailed reflection of your time with us. It is encouraging to hear that our commitment to transparency through monthly town halls and our company's momentum resonated with you. Fostering a trusting, equitable workplace where everyone is fairly recognized and rewarded is central to our culture. We wish you the very best in your future endeavors.
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle