Pluspunten
- Over het algemeen geweldige mensen, hoewel sommige old-schoolers onhandig en onverwelkomend kunnen zijn. - Was in de gouden tijd van pre-IPO, het aanbod aan eten was geweldig en altijd heel georganiseerd. Post-IPO veranderde dit dramatisch ten kwade - wat goed is, want het was soms overdreven, maar stop dan met het verkopen van jezelf als een plaats met al deze voordelen. -Betrouwbaar met uw eigen werklast, geen helikopterbeheer. - Het product is echt interessant en zeker een game-wisselaar, er valt veel te leren en te begrijpen wat ik bevredigend vond (hoewel moeilijk). - Enkele echt benaderbare managers in mijn eigen ervaring die aan mijn kant stonden en waardering hadden voor wat ik deed, hoewel ik me ervan bewust ben dat dit niet voor iedereen het geval is.
Minpunten
- Super over complexe processen, die nergens op slaan en die niemand in twijfel trekt. Het lijkt erop dat sommige hiervan 10 jaar geleden zijn geschreven toen het bedrijf met 5 mensen in een schuur in Yorkshire was, en sindsdien niet zijn veranderd. - Soms heeft u te veel aan uw apparaten overgelaten, omdat u eeuwen wacht op goedkeuringen en feedback (en vanwege de manier waarop het is gestructureerd, kunt u er niet mee wegkomen dat u deze niet krijgt). - Sluipende amerikanisering / glans van dingen over de hele wereld, die niet zo goed gaat op andere locaties. Zie Franks slappe kanaal als voorbeeld