It’s was great - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Anthologic

4,0
5 okt 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It was a great company to work fir

Minpunten

Not enough Diversity. Could use more

Ontdek andere reviews over Anthologic

4,0
31 mei 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Excellent culture Small company feel Flexibility with work in-office, at-home, remote Flexible hours Great people

Minpunten

Toxic positivity Lack a thoughtful growth plan for employees Don't hold people accountable Favor employees who've been with the company the longest, not necessarily doing the best work or the best fit.

1
3,0
13 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great office nobody uses. everyone is nice and good at what they do.

Minpunten

communication only to a select few. a lot of "playing favorites"

1
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle