Mediocre - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Argos

3,0
14 mrt 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Friendly people Company has a direction and knows where it wants to be Good working hours and reasonable expectations

Minpunten

A lot of bureaucracy and too much hierarchy Culture is a bit old school and not a value driven company Very risk averse as a business whether it comes to trying new things or supporting colleagues

Ontdek andere reviews over Argos

5,0
12 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nice work place environment for part time

Minpunten

Not too many other than pay

5,0
28 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great culture benefit team leadership

Minpunten

nothing too add most good

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle