13 feb 2019
Anonieme werknemer
Reactie van Assima
5yHallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We realiseren ons dat acquisities moeilijk zijn en dat er altijd dingen zijn die beter kunnen. Zoals vaak het geval is, zijn er na de overname veel organisatorische wijzigingen doorgevoerd. Dat gezegd hebbende, willen we duidelijk maken dat geen enkele medewerker ooit is ontslagen door geautomatiseerde opnames. Assima en PartnerOne willen het menselijke element in ons werk benadrukken, en onze medewerkers zijn onze belangrijkste activa. Stuur een e-mail naar hr@assima.net als u het gevoel heeft dat u deze kwestie in meer detail wilt bespreken. Hartelijk dank voor uw review!