Good Company to work with - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Autoliv

5,0
16 nov 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

->Good work culture ->Lot of opportunities

Minpunten

->Politics but manageable ->Nothing much i can think of as of now

Ontdek andere reviews over Autoliv

5,0
4 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great culture, and a great mission

Minpunten

Not most competitive pay, but likely competitive among other suppliers in same segment

3,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people who care, good salaries.

Minpunten

Work life balance, senior management isdisengaged and does not lead with excitement or much of anything, most new positions are focused on building in central Mexico and advancement opportunities are promised and no follow through.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle