Not a bad place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BAE Systems

3,0
5 jun 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Working with really intelligent people, projects are interesting enough, pay is decent, company atmosphere is good and management generally know enough technical knowledge to be useful and be able to allocate possible work for you to do

Minpunten

located in the middle of no where, very very old school management methodologies (might be a positive to some), stuck in a very old school way of thinking

Ontdek andere reviews over BAE Systems

5,0
23 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people and pay, 401k benefits.

Minpunten

Tough work environment and difficult work load.

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good people competitive pay imo

Minpunten

Don’t like to promote from within

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle