Just ok - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BAE Systems

3,0
23 mei 2012
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

BAE Systems gives good training, and prepared me well for leaving.

Minpunten

- Expectations are very high, I worked long hours without overtime at a relatively junior grade. - Management do not enjoy being challenged - No inisght of how an individual can develop their career

Ontdek andere reviews over BAE Systems

5,0
23 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people and pay, 401k benefits.

Minpunten

Tough work environment and difficult work load.

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good people competitive pay imo

Minpunten

Don’t like to promote from within

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle