My experience at norkom is a good one. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BAE Systems

4,0
17 mei 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Norkom is a growing company with development opportunities and interesting technical challenges. Norkom has good work from home policy and now merging with Detica to become a bigger company.

Minpunten

Norkom does not have the advantages of scale that larger companies get. This impacts compensation and sometimes leads the company to be shorter sighted in building out their product.

Ontdek andere reviews over BAE Systems

5,0
23 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people and pay, 401k benefits.

Minpunten

Tough work environment and difficult work load.

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good people competitive pay imo

Minpunten

Don’t like to promote from within

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle