Good company. Bad ownership. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BASiX Automation Integrators

3,0
17 jul 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great manager. Great people. Good pay.

Minpunten

Terrible benefits - minimal PTO, only a few holidays. Ownership won't budge on anything.

Ontdek andere reviews over BASiX Automation Integrators

5,0
23 feb 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Management is easy to communicate with. Hands-on training opportunities to ensure you're ready to work on your own Growing company with personal growth Christmas party is awesome - I'm still full

Minpunten

Might have to travel for projects

1,0
26 jan 2012
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

If you need a paycheck go for it!

Minpunten

It's a temporary job, not a career!

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle