BeiGene - geweldige plek om te werken - werkgeversreview Human Resources bij BeOne

5,0
24 sep 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Werken voor BeiGene heeft mij de kans gegeven om te leren, groeien en uitgedaagd te worden, terwijl ik samenwerk met de besten in de branche. De focus van het bedrijf ligt op zijn patiënten en het verbeteren van hun leven en zorg, en je voelt die nobele missie terwijl je hier werkt. Je hebt de mogelijkheid om creatief te zijn, krijgt flexibele werkregelingen aangeboden en wordt goed gecompenseerd. Het leiderschap geeft om zijn mensen en als je goed bent in wat je doet, word je beloond met genereuze compensatieprogramma's en promotie. Het is een geweldige plek om elke dag je impact te voelen.

Minpunten

Het bedrijf groeit erg snel, dus soms is er weinig tijd om veranderingen te plannen. Het is noodzakelijk om veranderingsagile te zijn en het vermogen te hebben om door ambiguïteit heen te gaan. Het tempo is extreem hoog, wat voor velen een voordeel is, maar ik kan me voorstellen dat het tempo en de hoeveelheid werk voor sommigen moeilijk zijn.

Ontdek andere reviews over BeOne

5,0
9 jun 2026
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great place to work, with freedom to work on your own and complete ownership

Minpunten

Small organization with room for expansion

1,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I did think about this and the pros are we get free snacks in the kitchens. A sad pro, but I could not come how with anything else. Oh, free parking too!

Minpunten

How much can I write? After being in the industry for 15 years plus, I have never seen such a train wreck. I have been here for two years and it feels like 20. They work you so much and there is never a promotion. There is never a thank you. Stock equity is almost nonexistent at this point. The next few years will be tough because our pipeline has nothing coming out. They also fire and lay off people all the time. You never know if you will come in one day and have a meeting with HR that you are blindsided by. The whole place is really working like a bad startup with a founder that wants to continue being CEO and has nothing new to offer. His wife is running the company because she is at every town hall and major event. She is not even an official employee of the company, but sits in all these meetings. Something is wrong with that. There is zero culture. I kept hoping this would change, but I gave up.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle