Working for Bloomberg has been an Unfulfilling experience for me. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Bloomberg

2,0
26 mei 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great benefits, free snack bar, nice view in the city from 29th fl.

Minpunten

The employees are loyal to the company but not to each other; they will through you under the bus in a New York minute! Hard work is not acknowledged.

Ontdek andere reviews over Bloomberg

5,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good management + good people + work life balance

Minpunten

NA - can be stressful

4,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good working envionroment and not much hierchy structure. sometimes pay for team event.

Minpunten

start at 8am. no breakfast and dinner besides snack.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle